2017年1月4日 星期三

媽咪生日飯【潮庭】@20161222



2016年 12月 22日 (星期四)

慢慢清下舊 blog,寫飲飲食食的會比較容易,所以我估最近都是出外食 blog 多,而且工人姐姐放假,多了機會外食﹗呵呵呵﹗忽然覺得請工人姐姐真是好抵,慳回不少晚飯錢呢﹗

今年媽媽的舊曆生日和冬至差一日,所以連冬至晚飯一齊吃,地點選了潮庭,價錢不太貴,食物質素好,坐得舒服,又近屋企,簡單點來講是『懶』囉,做女兒的就是有這個特權啦﹗

前菜也十分美味﹗

必吃的鵝片﹗

咕嚕肉是小朋友的最愛...不過我家 2位小姐口味奇怪,好多小朋友愛吃的,她們不吃,通常小朋友不吃的,她們愛吃﹗好彩今次大頭妹也有吃咕嚕肉﹗

臘味炒芥蘭,芥蘭竟然有點老,以這個價位來講,好似 $98,真的不合理﹗

蠔餅好好味﹗

蠔仔粥今次真是超級好味...可能因為今次我記得叫 "走青",沒有我最討厭的芫茜﹗

臘味芋頭煲,味道還可以啦﹗

炸子雞...我印象中好似好味﹗

杏汁豬肺湯,每次都必叫的﹗

最後仲有東海堂的士多啤梨蛋糕﹗忘記了名字,這款是用日本士多啤梨的,所以特別好味呢﹗小丸子不停吃士多啤梨﹗

大家 like 咗我地 facebook page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...