2017年1月9日 星期一

平靚正中環午餐【勝香園】

12月的某一日,阿旺來中環陪我吃午餐,我平時最怕諗中午吃什麼,每日 LUNCH TIME 都非常頭痛,在中環吃午餐,又貴又不一定好味 (貴就一定),味道好又平的,一定多人,所以我平時一個人的時候,通常都是買 "大家樂" 回 OFFICE 吃﹗反正出去吃又是一個人,回 OFFICE 吃又是一個人﹗難得今日有個伴,行遠少少去吃【勝香園】﹗陳幾何時 OFFICE 仲有同事的時間,我們間中都會去吃,中午的時候必定大排長龍,由於是大排檔,我夏天一定不會去﹗

其實勝香園有 2款湯底的,通粉是全番茄湯底,公仔麵是公仔麵湯,再加番茄醬上面,會有少少番茄肉,如果想要全蕃茄湯底,又要有番茄肉,就要點通粉,再加番茄 (當一個餸計)﹗

我的番茄通加茄,配紅腸﹗

阿旺的番茄公仔麵,配雞扒﹑午餐肉﹗

必飲 - 咸檸七﹗

必吃 - 蜜糖檸檬豬仔包

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...