2017年2月27日 星期一

大頭妹『第 69屆香港學校音樂節』 (上)



2017年 2月 12日 (星期日)

好少記錄大頭妹學鋼琴,其實我都唔係太識,所以都無咩講,今次寫呢篇 blog,冒住比人鬧『怪獸』,不過唔理咁多,依家好多野都唔會係 blog講,但都真是想記底今次的經驗,當比大頭妹第時大個睇返又好,提醒自己都好﹗

眨下眼都學咗1年半有多,我唔知進度如何,我估應該是偏慢,成日聽人話 1年考 1級,佢暫時 1級都未考過,彈緊大約 1級的書。之前老師有問過我,我話我都唔心急要考,又唔洗考學校,我寧願佢有興趣去學,所以老師就話不如試下去參加比賽,當然唔係為獎啦,只是想累積一下經驗。

正適比賽是 3月份,今次是鋼琴學校自己的交流會,學生彈比校長聽,校長會比返少少 comments 咁啦﹗

我一向都知大頭妹係容易緊張的人,今次第 3個到佢,唔係第 1個出去,應該就已經好少少啦,點知咁岩前 2個學生,同佢彈得唔同,首歌第一段係要重覆,佢地都無重覆,大頭妹老師係教佢要重覆的,後來校長有講返,比賽時係唔需要彈重覆的部份,唔知係唔係咁影響咗大頭妹,佢坐低彈的時候,除咗第一句,之後的...基本上無一句係無錯的﹗﹗﹗

OK﹗『平常心』係比個啲小朋友已經做得好好的人講,當自己小朋友表現唔好時,其實好難『平常心』﹗尤其是其實平時真是做到,點解出嚟落差會咁大呢?佢返埋位時,自己主動問我 : 媽咪,你係唔係嬲我呀﹗我真是無嬲 (可能面色唔係咁好睇),我是覺得好可惜,同埋唔知點樣可以幫佢,係屋企練習時,基本上已經彈到好熟,從來未試過彈到咁,就算第1日開始練時,都未有彈得咁差﹗之後睇『親親我好媽』,有集講大女落選芭蕾舞,又是問咗同一條問題,我真是睇酊眼紅紅,我希望小朋友去學一樣興趣,並唔係為咗滿足父母的期望,只是希望佢享受中間的過程,我要提醒我自己﹗﹗﹗ 

之後我有問返老師,我主要的擔心係以後考試點算?﹗比賽我從來無諗過我女會羸,但學得琴,都總要考試架?﹗老師叫我比佢係多啲人面前彈,親戚朋友上嚟屋企,就叫佢彈比人聽下﹗因為鋼琴比賽係最容易緊張,其他樂器的比賽都是自己帶自己屋企用開的樂器,得鋼琴比賽是要彈一部自己第一次見的鋼琴。

今次去大會堂彈個鋼琴,價值 $80萬架﹗


明明入去之前都好輕鬆,點解...一坐低彈就會咁緊張?﹗

係大會堂望到 AIA,岩岩係 LAST DAY,所以過去玩下,不過都幾高消費,行個圈唔係玩咗好多遊戲都 $600﹗

估唔到大頭妹夠膽玩過山車,雖然呢個是小童 VERSION﹗小丸子就直頭玩到好 HIGH啦﹗

呢個滑梯最唔抵...大頭妹又未夠 120CM,要大人陪,好似 $30/次,即是要 $60﹗反而過山車 $40,感覺就好抵﹗

呢個同海洋公園的差不多﹗

小丸子要食綿花糖﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...