2017年2月16日 星期四

年初五

2017年 2月 1日 (星期三)

今年新年無出去玩,其實年年新年都無,都是留港拜年,年初一至三的行程,真是仲忙過返工﹗年初五我未開工,難得多一日假,我就當然帶女週圍玩下,不過其實都是行下太古城﹗

行誠品見到呢本最近大熱的【再見了﹗變成鬼的媽媽】,讀比小丸子聽,點知佢真是聽到眼紅紅,係咁問我個男仔個媽媽點解死咗﹗ 

所以要睇埋本 【媽媽變成鬼了﹗】,原來媽媽比車撞死咗﹗

佢其實唔想比我影架...不過我話比我影啦,我要記底你好惜媽媽嘛﹗

之後見有時間,帶佢去食個麥當奴,當時都仲眼紅紅咁架﹗

點知...當得返最後一件麥樂雞時,我問佢: 你仲食唔食呀?﹗其實我食咗 1件,佢食咗 4件,佢問我: 你食咗幾多件?我食咗 2件﹗我答: 我食咗 1件。佢即時...拎起最後 1件放入自己個口...是即時...我仲話你好惜媽媽...眼淚都未乾...原來係呃我﹗

之後我同家姐講返,家姐話請返我食壽司﹗

話咁快就放完 5日新年假啦﹗我都要返工啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...