2017年2月28日 星期二

快樂的星期日

2017年 2月 19日 (星期日)

由於大頭妹 2月尾就考試,2星期前的星期日就已經要閉關溫習,依家終於明白,點解以前成日都約唔到家有小學生的媽媽朋友星期日出來玩,最近有時忙東忙西,連芭蕾舞都無上,都是時候再排一排 2個女的興趣班﹗

星期日要溫習,又無工人姐姐幫手,而且我都相信『吊頸都要抖下氣』,不停溫不停溫,都唔會吸收啦,所以決定落街食,再去 MOLLY FANTASY 玩﹗玩完返屋企再溫過﹗暫時...我覺得仍然做到 work hard play hard﹗

我發覺小丸子真是好識食,我買咗塊炸尤魚餅,佢二話不說就攞去食,仲要話自己要食晒成塊,然後見佢好熟手咁將隻溫泉蛋放入自己個碗,再加少少湯,然後點來吃﹗﹗﹗

大頭妹...就斯文得多﹗

睇下佢個邪惡樣﹗

阿旺點了新的蜆烏東,佢話味道都不錯﹗

最後叫多一塊比大頭妹,佢真是可以食淨烏東架﹗

哈哈...唔知係唔係小女孩的必經階段 『扮香港小姐』,不過我未見過大頭妹做過,應該都係港女丸的主意﹗

又一個愉快的星期日﹗多謝各位收看﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...