2019年7月5日 星期五

傻夫婦暑假京都大阪7天親子遊【御宿野乃難波天然溫泉酒店】



介紹下今次大阪入住的酒店【御宿野乃難波天然溫泉酒店】,book之前係agoda睇評分好高,有成9.1分,住過都覺得唔錯,值得推介。

首先,地點方便,近道頓堀(對面馬路就是)、心齋橋、難波都是8-10分鐘內步程。酒店有溫泉,我今次無揀去白濱/ 和歌山/ 有馬,無book 溫泉酒店,呢度有個細細地,都叫有得浸下,上次去完箱根之後,大頭小丸都愛上浸溫泉,比佢兩個去浸下。呢間酒店仲有一樣好特別的地方,就是有免費拉麵宵夜,我地今次住3晚,有2晚都去食咗拉麵。最重要是小朋友12歲以下,不加床免費入住,帶住2個小朋友,我一定睇清楚 child policy,以免入住時有咩問題。不過佢最近轉咗policy,係agoda訂小朋友都要比附加費,每位1000yen/晚,2個就2000yen,價錢差不多有好多其他選擇,帶小朋友去旅行的家長就要特別留意啦﹗

酒店係日本橋站,雖然唔係大站,不過轉車去難波都係一個站,唔轉車,由2號出口經地下街行去難波站都是8分鐘到,不過就記得帶住行理要行10號出口,最近酒店的是6號出口。

我地 book 的是 superior twins room,都可以開到2個夾,算是好寬敞,不過床就唔可以拍埋一齊。


有一張小沙發,夜晚可以坐係度食宵夜﹗


雪櫃比較細,不過樓下就有一間幾大的 7-11﹗


洗手間分開 2邊﹗


浴室都幾大,不過我地呢3日都無係度沖過涼﹗


廁所係另一邊﹗


浴室的用品都幾齊啦﹗






小朋友入住仲有 gift set,兒童牙刷﹑海綿﹑襪!


溫泉唔算大,我2晚都是大約11:00先去浸,都唔算太多人,夜晚返去食完宵夜,浸浸溫泉都唔錯。圖來自官網,因為唔可以拍照嘛﹗門後面仲有個風呂,比呢個細少少,另一邊仲有SAUNA。呢層仲有洗衣機,我地有一日出去游水,返嚟都有洗衫,洗衫係免費,要去大堂攞鎖匙,乾衣就好似 100YEN/ 20分鐘,我地200YEN 都夠乾一機衫﹗
至於21:00 - 23:00 的免費拉麵宵夜嘛﹗免費的當然無特別要求,所以覺得幾好味,最少第2晚大頭妹小丸子其實話想再食,不過阿旺就唔想浪費旅行時的quota!


嗱﹗有圖有真相,小丸子真係連湯都飲埋﹗


仲有免費泡菜﹗


另外都有免費的飲品: 咖啡﹑朱古力﹑茶﹑水都有﹗


我的綠茶﹑大頭小丸的朱古力,仲有爸爸的咖啡﹗


第一晚我地9:00多就到,岩岩係外面玩完未食晚餐,大約10分鐘,我地的號碼是 18號,到走時已經叫到 60幾號﹗


御宿野乃難波天然溫泉酒店
https://www.hotespa.net/hotels/nono_nanba/


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...