2018年12月29日 星期六

2018澳門聖誕親子3日遊【澳門金麗華酒店】



2018年 12月 24日 (星期一)

今個聖誕節好開心,我地一家4口,加埋大頭婆婆﹑姨姨﹑姨丈﹑嫲嫲一行8人去澳門來個 3日2夜旅行。因為之前轉工,唔知請唔請到假,去到 11月先 BOOK 酒店,氹仔個邊啲酒店好多都加晒價﹗之前9月睇威尼斯人都是 $1500/晚,11月時加到 $2300/晚。最後比我搵到【澳門金麗華酒店】,係澳門半島個邊,聖誕節個幾日都是 $13XX/晚,其實加多少少仲包自助早餐,點知比我諗多幾日,包早餐的忽然加咗二百幾蚊,所以最後無揀包早餐。

我覺得呢間酒店的性價比都唔錯,房間大﹑有個小 PLAYHOUSE,仲有個戶外小公園,戶外泳池是恆溫的,而且 18歲以下都係免費入住,仲免費加床,其實如果揀包早餐,仲包埋小朋友早餐,所以都算幾 KIDS FRIENDLY。酒店都有 FREE SHUTTLE,不過班次就疏啲,半小時一班,但旁邊就是澳門金沙酒店,所以都可以坐金沙的 FREE SHUTTLE,金沙仲有 FREE SHUTTLE 去埋巴黎人/ 威尼斯人。

不過CHECK IN時有少少問題,我 REQUEST 咗 KING BED,前枱話無 RECORD,我SHOW 埋個 EMAIL 比佢睇,佢竟然話可能係我同佢同事 MISCOMMUNICATION,誤會了 TWIN BED 同 DOUBLE BED,我話你同事 EMAIL 大大隻字寫 KING BED 喎...最終佢都比到 KING BED 我,點知入到房又好大陣煙味,而我明明 REQUEST 咗 NON SMOKING...問返我個層的確是 NON SMOKING,可能係上手静雞雞食煙,叫咗職員上房噴空清,之後就好好多。

房間都算幾大,加埋床都仲有好多位可以走動。






CONNECTED ROOM


浴室都空間十足﹗


清潔度都好滿意﹗


酒店有個小 PLAYHOUSE,房客每日可以免費玩 2小時,之後好似是 $80/小時。


我幾欣賞佢個戶外 AREA,仲有單車踩,有少少似我地上年暑假去日本個 PLAYVILLE。


我地住3日去咗 2 日都唔多人,有啲時間好似我地包場咁﹗




唔洗就鏡頭...就係無人...






澳門金麗華酒店: https://www.grandlapa.com/zh-tw/

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...