2018年12月4日 星期二

Haagen Dazs雪糕火鍋@20181202



2018年 12月 2日 (星期日)

今日約咗大頭小丸的同學仔一齊去睇戲 The Nutcraker and the Four Realms,之後再去食雪糕火鍋,講起呢個同學仔,其實好好笑,唔知有冇係BLOG講過,呢個係佢 2年級的同班同學,有一次佢返嚟同我講,佢同學約佢去佢屋企SLEEPOVER,我心諗人地同學媽咪比咩?之後同大頭妹講,人地媽咪比就OK啦﹗結果佢地講講下,越講越認真,其實2個媽咪都可能係心諗人地比咩?結果...我地係大家其實未見過大家的情況下,我就比咗大頭小丸去同學屋企訓一晚,人地媽咪又未見過我,就幫我照顧我2個女一晚﹗真是超爆笑﹗

如是者佢地成功過一次,兩個就成日自己約出嚟玩,我地2個阿媽就只是配合佢地,佢地會自己揀去邊,去邊間餐廳...今次我地就是睇 THE NUTCRAKER 同食雪糕火鍋﹗

THE NUTCRAKER 比想像中好睇,都幾岩家長帶小朋友去睇,小朋友睇會覺得好刺激,家長睇...尤其是媽媽會有所領悟,不過唔劇透啦﹗大家自己入場睇﹗

睇完戲,去SUPER SANDWICHES 食個輕晚餐,原來 6:00 前都仲有 TEA SET﹗留返個肚一陣食雪糕火鍋。

標準SET 有 32球雪糕﹗


仲有少少生果同和果子。


大家都食得津津有味﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...