2019年6月11日 星期二

父親節 + 試後慶祝飯@皇家太平洋酒店「柏景餐廳」自助晚餐


考完試急不及待帶大頭小丸去慶祝,其實佢兩個考完試,最開心既係媽咪,除咗慰勞兩個女努力溫習,都是慰勞我努力幫佢地溫習,剛剛收到皇家太平洋酒店邀請,我地提早慶祝父親節!一舉兩得🥳!今次去尖沙咀皇家太平洋酒店的『柏景餐廳』食自助餐!今期做梗「我 ♥ 日韓台」三重滋味自助餐

海鮮類的選擇豐富,有開邊龍蝦﹑蟹腳﹑龍蝦蚶﹑青口﹑螺等等﹗

COLD CUT 都有好多選擇,而且 REFILL 的速度好快﹗

壽司有海膽,而且份量都唔少﹗

熟食類有台灣牛肉麵﹑蒸海鮮﹑中式小炒﹑台式的鹽酥雞﹑燒牛肉﹑仲有燒烤串燒﹗


飲品是任飲,呢度既選擇仲好豐富!咖啡、檸茶、橙汁不在話下,仲有罐裝可樂、啤酒,同埋台式芝士奶蓋茶!


有咖啡機﹗

父親節特別推出以蜜糖威士忌入饌的精選菜式:

意大利風乾火腿配黑松露蜂蜜

香煎鴨肝伴威士忌蜜糖燴野莓 (只限自助晚餐)

龍蝦忌廉通粉,龍蝦啖啖肉,忌廉汁好creamy !

蜜餞砂窩鮑魚海參配紅燒威士忌汁 (只限自助晚餐,每人一份)

鐵板和牛西冷

士多啤梨蜜糖威士忌沙巴翁

必食海膽壽司!

我一個人食咗 6件海膽壽司﹗

開邊龍蝦仲有芝士焗的,岩晒偏愛熟食/ 小朋友﹗小丸子話好好味呢﹗

但小丸子的最愛當然是朱古力棉花糖,有得食又有得玩﹗

食到個咀污糟邋遢﹗

找亮點﹗(有個傻佬)

甜品的選擇都好豐富﹗

呢度的甜品主打當然是 MOVENPICK 雪糕啦﹗

最後食生果!

甜品都好多選擇!


Movenpick有六種口味!😋😋 我都食晒6種味!


為慶祝父親節,現凡網上預訂6月16日之自助晚餐並繳付全費,每檯更可獲贈 APIVITA禮盒乙份。


自從我開始考試後帶佢地食buffet,佢地就愛上咗buffet,因為食buffet,等於考完試!



2019年6月15日及16日供應
最少一天前於網上訂座並繳付全費,尊享自助午餐及晚餐高達6折優惠!
價錢:
自助午餐 | 中午12時至下午2時30分每位港幣$438(成人)/ 港幣$348(長者)/ 港幣$298(小童)
自助晚餐 | 晚上6時至9時30分每位港幣$688(成人)/ 港幣$598(長者)/ 港幣$438(小童)

柏景餐廳
網上訂座享6折優惠兼賺里數    
網址: https://s.openrice.com/QrbS0Pmi000
地址: 尖沙咀廣東道33號中港城皇家太平洋酒店園景翼2樓
電話: 27382322


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...