2019年6月11日 星期二

工人姐姐生日飯@Chin Chin Thai Cuisine



一年一度的工人姐姐生日飯,平時帶住大頭小丸好少會食泰國菜,佢地少少辣都食唔到,不過難得同工人姐姐慶祝生日,佢鍾意食泰國菜,上年都是食呢間,今年問佢想食咩,佢都是揀返呢間!

今次叫咗4-5人餐 $768,都幾抵食!頭盤有:有大蝦柚子沙律、牛油果軟殻蟹米紙卷、泰式炸物小食,主菜:咖哩軟殻蟹,海南雞,另外仲有冬陰公、菠蘿炒飯、馬拉盞通菜、椰汁西米糕,仲包4杯飲品!我地就另外再點咗蒜蓉包!


咖哩軟殻蟹,個汁唔辣,小丸子都有食到!


我其實麻麻地沙律菜。


牛油果軟殻蟹米紙卷。


每樣有少少都唔錯,小丸子鍾意炸蝦餅,我鐘意春卷。


海南雞,阿旺話味道一般,其實上次食時已經覺得一般,今次又唔記得,早知叫爐魚。


馬拉盞通菜,個餐太豐富,今次無人食菜!


菠蘿炒飯,我每次去食泰國菜都必點!


蒜蓉包,用來點咖哩一流!


餐的甜品椰汁西米糕。


Chin Chin Thai Cuisine (太古)
太古康山道1-2號康怡廣場北座3樓T1號舖

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...