2019年9月16日 星期一

傻夫婦暑假九州親子遊Day1「福岡日航酒店」@20190715


2019年7月15日(星期一)
一年一度暑假旅行,今年的目的地是九州的福岡、由布院、別府。上次去福岡已經是3年前了,大頭妹K3畢業旅行,當時去了福岡、熊本、豪斯登堡,所以今次就去由布院和別府!

今次去9日,頭2晚住福岡,之後去由布院住1晚,再去別府住2晚,最後返福岡住多3晚!阿旺話下年挑戰10日!福岡頭2晚住福岡日航酒店,地點非常方便,就在博多站對出,5-8分鐘路程內,仲有地下街連接,落雨都不用怕,我入住的兩天大約$1000/晚。上次來的時候住天神,個人就比較喜歡天神,不過對非自駕的我們來講,住博多的確方便啲。


第一次坐機場快線,暑假小朋友免費,今次坐完真是覺得幾方便。👍🏻👍🏻👍🏻 在香港站check in,只拎一件手提行李就入機場啦!




指定動作!


今次坐中午機,預先訂了午餐,原本訂了焗豬扒飯,之後Airline轉了餐單,變了日式咖哩飯和肉醬意粉。不要看它的外表「肉肉酸酸」,大頭小丸竟然爭食,最後小丸子食完話好好味!


大頭妹一定讓妹妹,不過好彩佢話個肉醬意粉都好味!


最最最搞笑是食完仲要食杯麵,唔通係飛機食野好味啲?!最後大家仲一致話個杯麵最好味!🤣🤣


坐廉航自備娛樂是必須的!其實我覺得我幾幸福,兩個女坐公共交通工具,從來唔扭計,坐凌晨機就訓,係小丸子bb時,有試過訓醒起身要食奶扭2下,但一見到奶就乖乖。


落機坐的士去福岡日航酒店,check in時有小朋友用品派,仲有糖食。


上到房就癲啦!

雙床房兩張床可以拍埋一齊。👍🏻👍🏻

房間都幾大,有張大梳化,夜晚3個人排排坐打機!

浴室設備齊全。


清潔度都十分滿意!


有齊基本洗髮水、護髮素,body lotion,仲有卸妝、洗面、浴鹽!

有個小雪櫃,不過留下就有Lawson啦!


房間望出去就是博多站。


不愧是5星酒店,之前email酒店book餐廳,竟然連地圖都print埋。


整體服務質素好好,因為要訂餐廳,email過酒店好幾次,每次都好快回覆。我地住完2晚,之後去由布院、別府,要4日後先返,問可唔可以寄存行李,經理回覆是每件行李1000yen (不限大小),但其實已比車站locker抵,而且車站locker只可以放3日,最後經理仲無收我地錢。


福岡日航飯店
2-chōme-18-25 Hakata Ekimae, Hakata-ku, Fukuoka, 812-0011日本
https://goo.gl/maps/8wxzR7kBiXNnkfJe8

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...