2019年9月10日 星期二

阿旺生日飯「Prohibition 扒房.酒吧」@20190830



2019年8月30日(星期五)

本來想book海龍王餐廳/ Ginger Grill,因為這2間園內餐廳,都可以6:30後免費入場食晚餐,我同2個女有公園年證,但阿旺無,後來醒起可以book酒店餐廳,上OpenRice 睇下,見到呢間「Prohibition 扒房酒吧」評價不錯,就打算訂枱,原來booking好full,阿旺正日生日31/8是星期六已經fully book,只好訂30/8提前慶祝!

網上見到呢度斧頭扒好吸引,不過我地2大2小,食唔到44-46oz的,試了另一款22oz,下次要叫齊朋友再食過!另外點了2個兒童餐,其實份量都幾大,最後2個女都食唔晒!當然唔少得火焰雪山啦!

兒童餐的芝士漢堡餐,有2個mini cheese burger!

烤雞塊餐只有6 件,以$168的價錢來講,唔係太抵食!







22oz都唔細架,好想試下44-46oz個款!





我覺得呢度侍應影相真是幾靚!影得我好瘦!





點火一刻,小朋友特別興奮!

太興奮,切完唔記得影,入面其實是開心果、士多啤梨,雲呢拿雪糕,底層有一片蛋糕,吸晒啲橙酒,味道唔錯,連平時唔食甜品的阿旺都食咗!

其實兒童餐仲有甜品!大頭妹的brownie加焦糖雪糕。

小丸子的雪糕新地。

比大家睇下個餐牌,我覺得價錢都算合理!








總括而言,我覺得就算唔住酒店,都值得一試!

Prohibition 扒房.酒吧
網上訂座即賺里數    
網址: https://s.openrice.com/QrbS0uES800~u_4rQAQ
地址: 黃竹坑黃竹坑道180號海洋公園香港海洋公園萬豪酒店C區地舖
電話: 35551901
=====================

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...