2019年9月13日 星期五

阿旺生日慶生@「香港海洋公園萬豪酒店」


2019年8月30日(星期五)

今年阿旺生日撞岩星期六,又是暑假既尾二個日,上網見到海洋公園萬豪酒店好抵住,雙床房只是$8xx(星期五入住),大床房只是$7xx,忍唔住book咗一晚酒店,星期五住酒店玩一晚,第二日阿旺有生日優惠免費入海洋公園,我地就有海洋公園年證,可以一齊入園玩!

今次去真是好開心,因為原先話會打風,最後兩日都好好天,到第二日我地係海洋公園走先開始落雨!

先睇下房間,雙床房房間都算大,而且好新!

不過就無浴缸。

浴室設備都無錯,好齊全。







房間有咖啡機,岩晒阿旺。




望出去就是泳池,我地2:00pm到,又咁好彩有early checkin,所以泳池無咩人。

我地就爭取時間佈置間房,小丸子同大頭妹都好幫得手,之前係玩具街買咗個Happy Birthday掛飾,無諗過係咁大!🤣

小丸子差不多幫我吹晒全部!



大頭妹就負責穿啲英文字母。


我就負責掛起佢!


佈置好間房就快快手換衫落游泳池!游泳池好大,好岩小朋友玩!

游泳池分開3parts,阿旺未到,我就同兩個女係淺水個邊玩住先,其實酒店都有啲浮板可以借。









終於爸爸都到啦!



唔知係咪暑假期間,仲有啲集體遊戲玩!


因為book咗6:00餐廳,所以玩到5:00就上水啦!晚上book咗酒店內的「Prohibition 扒房酒廊」,食物同環境都唔錯,之後仲book咗body massage比阿旺,可惜佢話我按得舒服啲!😆


朋友(阿旺中學同學)係facebook見到我地住海洋公園萬豪酒店,好有心送咗個蛋糕比阿旺!






第二朝出地鐵站買早餐!

其實room service 都唔算貴,不過我驚等得耐!之前係其他酒店食過,一個美式早餐,差不多夠一家人食!


港式早餐就無咁抵!






食飽飽小丸子最後沖刺再去游多次水,我同大頭係房hea。

走之前去playhouse 睇下,不過設施比較bb 。


一眼睇晒就是咁大!



走啦!我地會再嚟架!


香港海洋公園萬豪酒店
黃竹坑黃竹坑道180號
https://goo.gl/maps/y7qELzNW4Y9S52G89

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...