2022年6月1日 星期三

母親節晚飯

好耐無寫blog啦!其實都無留意,而家是不是沒有人寫blog?一是IG、一是YouTube 、一是Facebook ,其實好似連Facebook 都越來越少人玩,我自己都少睇了Facebook 。不過blog是我用來記錄生活,所以只要blogspot一日唔執,我都會繼續寫,如果好似當年yahoo blog一樣,就沒有辦法啦!

記錄一下我的母親節晚餐!大部分都是我自己煮,花膠姬松茸螺頭雞湯、芝士龍蝦伊麵、醉鮑魚、醉蛋、西蘭花帶子,買了鵝片!

超級好味,落足料真的不用落鹽!


小朋友最愛


第一次買南非鮑整醉鮑魚,小丸子一個人食咗2隻!


西蘭花炒帶子


我屋企樓下間鵝片唔錯,所以經常買!


母親節禮物!太陽眼鏡是我買比大頭婆婆的。


耳環是我揀比自己,阿旺負責比錢!


試戴,我自己多黑色衫,所以都幾易襯❤️



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...