2007年1月20日 星期六

日本東京超開心﹑超疲倦之旅 Day 4

2007年1月10日DAY 4: 淺草 -> 上野 -> hotel -> 池袋 -> 六本木
行程已經來到尾聲,終於來到我成個行程最期待的淺草。其實今次日本之旅的一大目的係買日式碗碟...淺草附近的合羽橋就好似香港的上海街,所以一定要睇睇。但係估唔到,我地兩個竟然係觀音寺參觀咗好耐...係第一次超時。
                                                                         
可能因為一月係日本新年,所以都好多日本人來參拜,我地就有樣學樣照做,又上香﹑又求籤﹑仲買咗平安符。我求籤仲求到『大吉』,好開心。男朋友都求到『吉』。
由於超時,之後就急急腳行去合羽橋-道具街。真係好多嘢睇...但由於我係有目標咁睇,最後竟然一隻碗都買唔到...因為冇我想要的,我想要的其實只係菊花碗。加上男朋友又冇興趣,我都唔係幾好意思慢慢睇。      
跟 住我地就向午餐進發,係有超過一百年歷史的天婦羅餐廳『三定』。係十分傳統的老店,仲係坐tatami,好得意。平時男朋友唔鍾意食醃菜...今次竟然話 好好味,係咁叫我食。我就問佢平時點解唔食,而佢亦好直接咁話,果啲好食過我平時醃的十倍。啍﹗我話緊係啦...人地果啲醃咗一百年架啦﹗


食飽飽又休息咗,就開始出發去下一站: 上野。今次係我第一次自己去日本,唔係睇旅遊書都唔識得上野。因為我想信冇旅行團會帶團友去,如果唔係仲有邊個會幫襯佢。我同我男朋友都咁為食...淨係買零食都買咗HK$2000。
好彩我早有準備...已經預咗要返酒店。
放 咗啲手信返酒店,我地又出發啦,目的地係池袋。其實見好多人話新宿同池袋差唔多,如果住係新宿就行新宿,住係池袋就行池袋,唔洗重複。但係我行完又唔係咁 覺得喎。池袋係我買得最多野的地方...我買咗日本傳統和服。仲有我係涉谷冇去到Tokyo Hands,所以係池袋補番,又買咗啲刀叉同匙。
係池袋試和服試到超時...超時的意思係比自己預定的時間行耐咗。去到六本木,原先想參觀多啦A夢的部屋...已經Closed。 咁我緊係第一時間去Vanlily介紹的朱古力店,我仲食埋蛋糕,好滿足。                                                                                                 
要做的事做完啦,咁就開始四圍影。由於天氣凍,加上又懶...最終放棄咗去東京鐡塔。                                                                                                                                                                 
走之前去咗『古奈屋』食咖哩烏龍麵。個咖哩真係好香好濃,又係超級好味呀
      
                                                                                             

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...