2011年10月10日 星期一

阿旺整餅

之前我都曾經提過最近公司搞好多活動,係中秋節其間我一連兩個星期上左兩個整月餅班,一次係冰皮(綠茶紅豆,黑芝麻同綠豆茸),另一次係酥皮奶皇月餅,兩款都好好食,點解報晒兩個﹖因為唔洗錢羅XD,同埋今次學左出年試下自己整。今次嘅出品同上次個拿破侖好大分別,因為今次唔係响XX”學。呢間嘅規模雖然比較細,唔係每個人都有一套工具,我地4個人一組,要輪流用或者係每個人做D唔同嘅步驟,但我覺得整體黎講都好過XX”
其實冰皮月餅同奶皇月餅嘅做法差不多,難度都唔係好高。幾年前,AthenaXX”學過整冰皮,但真係難食到食唔落,唔係因為佢失手,原因係個食譜用了太多現成野,就連豆茸都係用現成,緊係唔好食啦,比錢上堂嘅人都係想用天然嘅材料去整食物,等食嘅時候安心D,用咁多半製成品,又難食學黎做咩呢﹖不過我聽講佢地再早期D嘅課程,講緊4-5年前,係唔錯的,唔知點而家會咁。
講開月餅,其實我並唔係咁鍾意食,由其事冰皮,因為冰皮實在太多古靈精怪嘅味道,有時聽個名都唔想食。以往我每年最多食到一個(傳統月餅),所以如果嗰年有一盒月餅的話,通常到最後都要掉兩個,我曾經諗過傳統月餅幾時會式微,因為又唔健康又貴,要買嘅原因大多數都係因為過節送禮,我想信最終要掉嘅數量都不少,所以我覺傳統月餅係會比取締,但又唔會無晒,只係需求量會減少。
最後因為我最近太頻繁出席公司嘅活動了,在出席公司嘅保齡球賽中途收到一個留言,之後無奈地回家了=.=



煲紅豆


煲綠豆



冰皮製成品



未焗嘅奶皇月餅
 
製成品

 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...