2011年10月17日 星期一

買樓夢

睇完曾特首的最後一份施政報告,又挑起我條筋,想講下我同阿旺買樓的故事﹗今次份施政報告,終於都提出復健居屋啦﹗其實雖然我已經是有樓一族,我個人是讚成復健居屋的﹗好多人話唔公平,其實公平/ 唔公平是點定呢?

想當年我同阿旺拍拖儲錢買樓,當年(2002年)已經無居屋抽啦﹗不過仲有首次置業計畫﹗可惜因為前一年公司年派了 “大花紅”,我地剛剛過了入息上限,唯有等到年尾,如果沒有再派花紅,就可以申請首置啦﹗結果年尾的時候,政府宣佈取消首置,我地的買樓夢就完了﹗

誰 不知過了一年,香港有SARS,樓價跌到落谷底,我的買樓夢又開始過啦﹗當時我地去睇元朗YOHO TOWN,我記得是一個7樓 599呎有露台的單位,售價是 $108萬多少少(我估依家應該超過 $300萬)﹗不過YOHO TOWN沒有提供2按,最少要比10%,我地當時全副身家得 15萬,其實勉勉強強都足夠,但唔想問屋企人借錢 (只是週轉都唔想),我地自己同自己講…無咁大個頭,就唔好戴咁大頂帽,結果我地抽完籤都沒有去買。我仲好記得當時是 2004年的中秋前,之後SARS過了,樓價不停升,2005年的農曆新年,我再睇YOHO TOWN同一個單位 (是﹗同﹗一﹗個﹗),已經去到 $180萬 (半年升了 $80萬)﹗

新樓的升幅實在太驚人啦﹗我地之後唯有向舊樓埋手,如果揀舊樓,其實就多很多選擇啦﹗我地開始睇 灣仔區,因為近我地返工﹗當時的BUDGET是$150萬以下的 2房單位,但當時樓市已升返不少,最終我地就買了一個一房唔洗裝修的單位,然後自己油油,買最平的家私﹗唔洗$10,000就入伙啦﹗其實當時有一個只是 貴 $30萬的單位,就已經是2房啦 (仲要是屋苑,地點又是靚少少的星街)﹗不過阿旺堅持要買 $150萬以下的,怕供樓會辛苦,當地我同佢的人工加埋應該都是大約 $3萬﹗OK﹗即是由頭再來一次,我地都未必有資格去抽居屋﹗所以根本就不存在不公平問題﹗

再睇返依家的租金,老實講...$6-7k都 真是租唔到咩樓﹗如果兩個人的收入只有 $30k,用 $10k去租樓,生活真是好 "慢慢緊",除非唔洗供養父母啦﹗所以我其實都讚成復建居屋,不過...個新的補地價方法,又真是奇奇怪怪,以前的好地地,又沒有人投訴唔公平,點解要無 啦啦轉一個咁有爭議性的方法呢?﹗可能因為這就是香港政府﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...