2011年12月13日 星期二

結婚4週年紀念日﹗



話咁快就4年啦﹗
4年前的今日,我正式成為 "陳太" 啦﹗
今日已經是2個小寶貝的媽咪啦

HEHEHE...今日會去 HARLAN'S食LUNCH慶祝
已經是第3年啦﹗懶得諗﹗﹗﹗之後又可以去影燈飾﹗﹗﹗
我今次醒啦﹗一早提阿旺BOOK枱
唔係一陣又話同我係屋企附近食 "山頭火" ﹗
不過我無提佢要WINDOW SEAT,
一陣就知佢記唔記得REQUEST啦﹗

我同我阿妹講買咗結婚週年禮物比阿旺﹗
佢問我有冇同阿旺講,我話我無同阿旺講呀,佢問我係唔係想跣佢?﹗
唓﹗其實佢一向都無送比我架啦﹗
我就年年都有送野比佢

今年送比老公的結婚週年禮物﹗

揀咗有相格的﹗貴過無相格的百幾蚊﹗
不過呢個是 "宣示主權" 的地方﹗所以多百幾蚊都要買呢款


又到出賣阿旺的時候啦﹗
通常啲咩咩週年紀念日,都要懷念下相識的時候﹗
呢幅相已經是10年前,
是舊公司的週年PARTY (遊船河),
那些年,我追過的男孩...當時只有 140磅﹗﹗﹗


EHHEHEEHEH...唔知今時今日,
阿旺仲敢唔敢,咁樣同我影返幅相呢?﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...