2014年2月18日 星期二

小丸子第5次interview@明我幼兒園

上星期日去最後一場 interview啦﹗因為星期五情人節當日收到之前 interview 幼稚園 offer letter,所以今次 interview嘅心情就當對輕鬆啦﹗唔知係唔係小丸子自己都知道已經有學校收佢,今日...佢好唔合作﹗阿旺話小丸子只是想証明佢係清白,唔係我帶佢去 interview,佢就一定乖乖地嘅﹗hehehe...佢仲對我係 blog (同次次見親朋友講考幼稚園時) 話佢帶小丸子去 interview,小丸子咩都唔做而耿耿於懷﹗

都講下 interview流程啦﹗我覺得相當好,全程都唔洗點等,一入門口拎籌就上 1/F課室等,只准一個家長帶 interview,但有另一間房比另一個家長坐住等。等候期間有佢地畢業典禮嘅 video睇,唔錯唔錯,可以多啲了解學校。

之後就開始 interview,interview 分 3 part,第 1 part 係玩玩具,老師睇小朋友玩玩具,無問問題﹗

第 2 part係 sit down interview (小丸子弱項),一開始老師同小丸子打招呼,小丸子有同老師打招呼,老師同小丸子握手,佢就唔係太願意。之後老師問小丸子我係邊個,小丸子好細聲咁叫咗一聲媽咪,不過老師應該聽唔到 (因為個班房同時有 around 8組 interview,都幾嘈下),之後拎咗個 ball 同杯出嚟,問小丸子係咩,叫小丸子講出物件名稱先比個 ball ball佢,老師都好有耐心,小丸子隔咗好耐之後先好細聲講 ball。之後老師問佢個杯用嚟做咩,小丸子又無反應。最後老師同小丸子媽媽眼﹑鼻﹑口係邊,佢都無反應,老師都比咗幾多時間佢,佢都無反應,我都無辦法﹗ 

最後一 part應該都係 interview一部份,見校長﹗等見校長期間佢見到學校嘅 decoration又話 "好靚呀﹗",之後唔知係唔係見到小朋友生日表嘅月份又係度自己數 one - ten,等我諗住佢都會有啲反應比校長呱,結果都係無反應﹗校長叫小丸子自己揀一架玩具車,小丸子無反應,校長比佢都唔收,之後我自己揀一架比佢,佢先要。但之後校長再比糖佢,佢就 9秒9拎咗,好彩叫佢講 thank you,佢都有講﹗


食糖食得你咁開心﹗

見老師校長時又無反應﹗

其實帶住 2個囡去見過幾間幼稚園都明白,學校 interview嘅模式就係佢地上堂嘅模式,有時小朋友 interview表現好,有時差,可能都同佢地適合什麼教學模式有關,希望大家都幫自己嘅小朋友揀到合適嘅幼稚園啦﹗


大家 like 咗我地 facebook page未呀?﹗未 like就快啲 like啦﹗

6 則留言:

  1. 我係明我畢業生o黎咖, 我係北角果間~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地搬咗去西灣河啦﹗

      刪除
    2. 我就係果間囉, 太細個喇, 都唔記得係北角定西灣河了, 不過記得學校係幾好o既~

      刪除
    3. HOHOHO...佢地出名課程深...

      刪除
  2. 個日,我都有去面試, 內容同你一樣.!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...