2011年12月9日 星期五

第一次團購﹗

噚日出咗個瞓覺安排BLOG,好多謝各位BLOG友的提議﹗其實我都是過唔到我自己﹗ 我諗諗下終於記得點知大頭妹會開始同我瞓啦﹗其實BB至5-6個月都是佢自己瞓BB床的,之後有一次佢發燒,為咗方便照顧佢(每小時探熱),所以就放咗佢 去大床瞓,點知之後佢就唔肯自己瞓,每晚我地熄燈,佢就叫 MIMI (佢叫我做MIMI),係個床頭伸手去摸我...我又點忍心唔理佢呢 (所以我阿妹成日話...終於有個人治到我呢個惡人)﹗所以我應該唔會唔同大頭妹瞓,直至佢READY自己瞓之前 (最遲比到佢3歲)﹗

HEHEH...講返今日個BLOG,我個人一向都OUT OUT地﹗其實團購都興咗一排,不過我就一次都未買過﹗我好怕因為貪平,最後買咗無用嘅野﹗我地女人成日買野都係咁﹗SOGO THANKFUL WEEK的時候都係咁﹗明明唔係需要,見到平...覺得抵,唔理有冇用都買咗先

今次為咗大頭妹,我第一次係GROUPON買咗對難﹗成日都想買對BOOTS比大頭妹,又話今個冬天好凍啦﹗HEHEHE...買咗對毛毛BOOTS﹗不過唔知點解好多毛毛BOOTS都係軟底﹗

$179 STRIDE RITE代理的,應該都OK呱﹗見佢地平時啲鞋都幾貴﹗


攞完鞋同阿妹去食DINNER,想快快手食完,去了SOGO的BEE CURRY﹗

我的吉列豬扒咖哩飯,$75再加一﹗有飯﹑麵豉湯﹑沙律同前菜﹗

妹妹的咖哩牛肉飯配烏東﹗

食完...好似好口渴﹗唔通有味精?﹗咖哩咁重味的食物...唔洗落味精呱?﹗可能係個位太大風,吹住個頭啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...