2011年12月31日 星期六

小銀媽生日飯


今日是12月31日大除夕,我地一家預祝大家新年快樂﹗開開心心﹗ 今日我BOOK咗RITZ CARLTON的天龍軒飲茶,不是故意的,是我8月時訂,最快有枱的週末﹗仲要限時2小時,仲要CHARGE我每位$200 DISPOSIT﹗不過好彩今年公司的NEW YEAR EVE改了去CHRISTMAS EVE,我當之後可以行下ELEMENTS囉﹗

襯假期清舊BLOG﹗呢餐飯是12月頭架啦﹗去小銀媽家打邊爐﹗

醉雞翼

肥牛

芝士腸

花膠

丸丸





響鈴

牛尾湯湯底

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...