2012年2月27日 星期一

My Best Friend Wedding!

 
 

2012年2月24日 (星期五)

人到咗某一個年紀,原來真是會有認識了二三十年的朋友﹗細個的時候,成日聽長輩話 "這是我認識了20年的朋友",當時年紀小小的我仲諗..."嘩﹗由一出世識到依家?",哈哈哈﹗

今日我的最好朋友結婚啦﹗真是好開心﹗

我好乖...我今次飲茶咋﹗



翠園的食物質素不錯﹗



阿旺的,我沒有吃﹗








 
今次賣甩大頭妹,飲宴之後同阿旺拍拖去睇文化中心的燈飾﹗
 
馬騮仔阿旺﹗

龍b- 小丸子﹗

老虎女 - 大頭妹﹗


奇怪的YAHOO又吃掉我的相,UPLOAD的時候明明沒有問題,星期六都好地地,之後就不見了﹗唉﹗免費的...不要有太多埋怨啦﹗我接受...我接受...
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...