2012年6月12日 星期二

自湊大頭妹與小丸子

工人姐姐上星期五走咗啦﹗我要開始我自湊兩個小寶貝,加做家務同煮飯的生活啦﹗

頭2日就好輕鬆啦﹗星期六有媽咪同阿妹幫手,上午大頭妹又要返PLAYGROUP,通常返完都會好攰,返到屋企就會瞓晏覺﹗星期日我地返媽咪屋企,帶大頭妹去會所游水,游完足足瞓咗3個鐘﹗佢一返上樓就同我講 "玩水水好開心" ﹗

噚 日先係我第一日正正式式自湊2個﹗不過下午奶奶幫我帶咗大頭妹出去玩,所以都係得一個上午啫﹗HEHEH...好開心,因為好順利﹗一早起身同大頭妹一齊 食粟米片,佢食咗半包細盒的,之後再飲咗4 OZ奶﹗11:00食咗半個蘋果,加幾塊餅乾。12:00食咗一杯芒果布丁。之後就跟嫲嫲出街啦﹗我午餐都冇同佢預備﹗小丸子就好乖,食完就瞓,我仲有時 間洗咗一機衫,同手洗小丸子的衫,加大頭妹的手巾仔﹗仲有時間打呢個BLOG﹗

無工人姐姐之後要自己煮飯,我個blog可能會多返煮食blog﹗heheheh...

星期六的蝦仁炒蛋


暫時大頭妹都只是星期日去完婆婆家,返到屋企的時候搵過工人姐姐一次﹗之前有同事同我講,佢轉工人起初好怕小朋友唔習慣,點知佢個仔搵都冇搵過工人 (佢個仔仲要跟工人瞓)﹗好明顯工人花好多時間去湊小朋友,但真是付出幾多真心?﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...