2012年6月21日 星期四

姨姨生日的星期日



上上星期日是二妹生日,加上小丸子出世之後,都未返過媽咪屋企,所以就決定返去,順便拜公公同太嫲。
不過其實主要都是想帶大頭妹去媽咪屋企留下個泳池游水。
上年到季尾先記得媽咪屋企留下有泳池,仲要係係正媽咪個座的留下。
咁游完就可以返屋企沖熱水涼啦
今次大頭妹玩得好開心,佢返上嚟見到我,即刻同我講 "玩水水好開心﹗" 。

仲有就是要食 "炸芋頭" ,我媽咪煮的炸芋頭,是世界上最好食的﹗﹗﹗
仲有仲有...就是菜飯﹗﹗﹗
我屋企個電飯煲太細,所以就算媽咪個個星期六日都嚟,都煮唔到菜飯。

一朝早...阿旺就遇到一個 "小祈福黨"


將佢啲錢丟落垃圾桶﹗﹗﹗


大頭妹: 我地全家都好幸福喎﹗

去到媽咪屋企,預備去游水啦﹗

掃風...

姨姨的生日蛋糕﹗

晚餐有冬菇海參花膠﹗

仲有菜飯﹗﹗﹗真是好好好好好味﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...