2012年7月19日 星期四

3日2夜澳門銀河之旅 - DAY 2 (上)

 


第2朝一早就去 "群芳" 食自助早餐,以早餐來講有好多選擇,真是中﹑西﹑日﹑印度都有﹗阿旺話睇到花多眼亂,行來行去都未揀到想食咩,樣樣都想食﹗我話帶住小朋友最緊要快﹗同埋第一件事要攞咗野食比大頭妹先,佢有得食坐定定,我地先有得食嘛﹗


食早餐無小丸子份﹗

係我放產假期間,我已經訓練咗大頭妹要自己食,佢依家識用匙自己食啦﹗最鍾意食粟米片﹗

日式區有: 麵豉湯﹑冷麵﹑飯團﹑蒸水蛋

西式冷盤: CHEESE, COLD CUT

生果

麵包

印度食物區

西式熟食區

中式粥

中式熱食

麵類

我的早餐﹗當然唔只食一碟啦﹗


流心蛋

呢份是大頭妹的 (煙三文魚是我的)。


食完早餐就去童樂島啦﹗童樂島分2面,一面是比較細的小朋友玩的,另一面是電子遊戲機中心,比8歲以上的小朋友的,$68/ 2小時 (包1成人+1小朋友)﹗阿旺入咗去電子遊戲機中心,佢話原來打機都係免費的 (入場費包埋),所以個 $68好抵...仲自己打咗一鋪﹗

大頭妹一入去就好興奮呢﹗自己一支箭跑入去﹗


仲有玩具同書架﹗

地方好大﹗

小朋友都係最鍾意sir滑梯﹗




仲有適合小朋友玩的機動遊戲﹗


最能令小朋友興奮的波波池﹗




竟然有屋企個廚房...我唔比大頭妹玩...佢係都要玩﹗


係囉﹗有咁多玩具,玩啲屋企冇架啦﹗

成個童樂島,得呢個遊戲要額外比錢﹗

呢啲全部都包的﹗

仲可以上網﹗

之後就出發去食lunch啦﹗


大鑽石﹗

LUNCH的地點是和庭餐廳,餐廳的環境好靚呢﹗






自助餐竟然有MOVENPICK雪糕...好好味﹗朱古力味最好味﹗


三文魚好新鮮﹗


仲有香檳飲,不過我地要照顧小朋友無得飲啦﹗


大頭妹鍾意食炒飯,次次食炒飯都肯自己食﹗

有長腳蟹食﹗


呢間餐廳的特色是除咗自助餐部份,仲一人有一碟主菜﹗個芝士龍蝦好好味﹗ 

MOVENPICK雪糕...我食咗2杯﹗YEAH﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...