2012年7月11日 星期三

端午節晚飯@北京樓





有 好多BLOG未寫,依家先有時間寫返個端午節的BLOG﹗阿旺屋企好傳統,連端午節都會做節,就我地去咗太古的北京樓﹗我想講...加咗好多價囉﹗﹗﹗之 前個4人餐只是$6XX,依家要 $8XX﹗仲要少咗一個菜﹗我地7個大人,叫咗一個4人餐,再加其他食物,埋單都要 $18XX﹗重要唔知係唔係因為最低工資,侍應的服務 "好奇怪",一個全程做錯野,一個全程黑面﹗

燻魚好味﹗

4人餐的冷盤

4人餐的清炒蝦仁

4人餐的湯

4人餐的魚塊

炒拉麵...個侍應落錯咗做四季豆,之後另一個侍應真係好似劉華個廣告咁想我地要咗個四季豆﹗

生煎包

沙 鍋雲吞雞...呢個就係個侍應全程黑面的原頭﹗阿旺叫一隻,好肯定冇錯。因為阿旺叫"全隻",個不停做錯野的侍應問要半隻/ 一隻,之後我再答一隻﹗之後上咗半隻...我地叫佢上多半隻,個侍應INSIST要收返,收返晒之後,全程黑面的侍應又走嚟問,上多半隻比我地好唔好﹗我 地話之前個半隻都凍咗啦﹗INSIST要佢地上返一隻...之後佢就全程黑我地面啦﹗﹗﹗

4人餐的填鴨

鍋貼

棗泥鍋餅

拔絲香蕉

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...