2013年9月23日 星期一

中秋節


今年中秋節正日,不用返老爺奶奶/ 娘家做節,簡簡單單去 APITA FOOD COURT食個 QUICK DINNER,再帶 2個囡去鰂魚涌公園玩花燈同賞月﹗原本仲想整湯圓,不過唔夠時間,而且已經食得好飽﹗去完公園去 UNIQLO買咗兩件 TEE比工人姐姐,依家啲夏天 TEE,男女童裝都是 $39,真是勁勁勁抵呀﹗﹗不過大頭妹已經有好多,所以我都無再買﹗

追月個日整湯圓,不過整得好恐怖﹗其實係我唔好,我整得個芝麻太水,我估可能要雪下佢﹗哈哈哈﹗難為阿旺...係大頭妹的監察下...要食晒佢﹗

出發﹗霸埋阿妹個燈籠﹗

HEHEHE...阿旺返學的日子,我一星期都會食一次﹗味道OK,一個SET都係 $50﹗

大頭婆婆的海鮮燴意粉,即叫即煮要等 15分鐘,$55﹗

食完就去鰂魚涌公園玩下,我地都係第一次晚上嚟玩﹗好大的月亮﹗

今日個公園好熱鬧﹗

大頭妹玩得好開心﹗

第2日追月,留係屋 "整湯圓" ﹗﹗﹗

有邊個小朋友唔鍾意 "搞搞震",玩 "粉" 一定開心﹗

HEHEH...今次試整少少﹗

完成品...好恐怖﹗﹗﹗

睇下阿旺個樣...幾無耐...真係 "唧" 都笑唔出﹗喂﹗你兩個囡,同靚靚老婆整架﹗難食都要食晒佢﹗﹗﹗

HEHEHEH...我只能話...我對你 "深表同情"...WAHAHAHAHAH...

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...