2013年9月16日 星期一

阿旺生日飯@ZAKS

繼續愉景灣半日遊,係沙灘玩到 6:00幾,開始同兩個寶貝囡講差唔多要走,因為通常佢地 兩個都唔會一叫就走,如是者到 6:30,兩位小姐都肯離開,我地去沖下身,就出發去食阿旺的生日晚餐啦﹗

去返上次朗朗媽介紹的 Zaks,上次食的時候,阿旺無份﹗Zaks 的食物質素真的很不錯﹗我地今次點了肉醬意粉﹑margarita pizza, 牛扒,全部都好好味﹗如果意粉,我覺得上次的 carbonara 好味啲,不過就工人姐姐唔食豬,我地唯有食肉醬意粉啦﹗pizza都係上次的 Zaks house pizza 好味啲﹗呢度的牛扒都好有水準﹗開始秋天,我覺得坐室外都ok,不過就係因為開始秋天,無 book枱,室外就無位﹗星期六﹑日係 PLAZA的餐廳 (唔知係唔係間間餐廳都係呢?﹗)食滿 $100,就會有一張免費船飛,所以其實計落計數都幾抵,即是好似多個 7折 (張船飛都要 $3x嘛)﹗

heheheh...幾好情調?﹗

兩父女

兩母女

係呢度係可以要求清水的,唔一定要叫 bottle water﹗

牛扒好似都有幾款,我地叫的 $250 (好似最平),不過我覺得都唔錯喎﹗

另外叫了薯蓉比小丸子同大頭妹食﹗

肉醬意粉 size好大﹗

margarita,我比較喜歡 pizza express的﹗

睇下小丸子食得幾滋味﹗

每次只要你見到大頭妹肯自己食,就即是好味﹗

食完無事做,玩爬樹﹗

仲不停跳,呢啲時候,我通常只會笑同影相﹗

我係絕對唔會出手救阿旺的﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...