2014年2月14日 星期五

小丸子第4個interview@北角衛理堂

上星期六又去 interview啦﹗心情都有少少緊張,因為之前 2間都無交留位費,之後家姐間學校唔收,完全打亂晒陣腳,小丸子仲未有 offer﹗上次一月份考嘅一間,要 3月先知結果,反而今次呢間,一星期就有結果 (應該情人節就有結果啦)﹗另外仲有最後一間就今個星期日去考﹗最後考嘅 3間都係區內名校,其實話唔擔心就假,小丸子好大機會會無書讀﹗因為就算 interview表現幾好都好,永遠都唔會知收生準則,而且龍B競爭大,你以為自己表演好,可能其他小朋友表現更加好﹗

講返今次 interview,學校限一個大人帶小朋友 interview,今次當然係我帶小丸子啦﹗8:45 interview,一開始要係學校嘅禮堂等,我覺得都幾 challenging,要小朋友乖乖地坐定定,真是有啲難度,呢part我唔知係唔係 interview嘅一部份,不過就算唔係 interview一部份,我都見有小朋友等得耐開始扭計,唔知會唔會影響小朋友之後嘅表現﹗

之後就排隊入課室,3-4個小朋友一張枱玩玩具,之後老師會逐個小朋友問問題。首先老師同小丸子講早晨,小丸子有回應老師 "早晨",仲點埋頭。之後老師送貼紙比小丸子,小丸子即刻伸手拎,我叫佢要講 thank you,佢都有講。之後老師拎一盤玩具食物同小丸子玩,小丸子接完老師嘅食物就比我,老師叫佢食,佢拎咗香蕉扮搣皮然後食,但老師叫佢比香蕉老師,第一次佢就唔做,佢放返香蕉入藍,我叫佢比雞肶老師,佢就比咗﹗

之後老師同小丸子玩老師未行埋嚟時,小丸子玩緊嘅飛機,老師推架飛機,叫小丸子推返比老師,又叫小丸子推比媽咪,我推返比小丸子叫佢比返老師,佢再推比老師。之後老師拎走個機司,叫小丸子放返入去,小丸子想放入客人坐位,我提佢頭先老師係邊度拎架,佢都即時識得放返原位,老師叫佢要令返好個方向,佢就無做啦﹗第一部份 interview就完啦﹗

第 2部份是做運動,小朋友圍圈坐前排,家長坐後排。起初小丸子唔係好肯坐底,之後老師拎咗隻跳跳虎出嚟成功吸引咗小丸子嘅注意力,同跳跳虎打完招呼佢就坐低啦﹗之後老師就叫佢地起身做運動,要轉轉膀頭﹑扭扭腰﹑轉轉頭﹑拍手﹑踎低﹑起身再跳高,第一 round小丸子全部做齊,第 2 round就無踎低,其餘全部做整,之後老師叫佢地行返埋位,小丸子都第一時間返埋位坐低。其實我覺得小丸子做得非常好,唯一係...佢唔係企係自己個位前面做,佢行出去老師前面做。


學校入面唔比影相,出咗去就影返張相啦﹗希望有機會返呢間幼稚園啦﹗

之後爸爸話要食早餐﹗

心情唔錯﹗

老實講我好滿意小丸子嘅表現,不過我都唔敢太大期望,如果最後學校唔收,我都覺得小丸子已經盡咗力﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...