2014年2月7日 星期五

HOME SWEET HOME PROJECT - 新屋傢電一覧

HEHEH...不經不覺都入咗伙 1個月有多啦﹗其實都仲未執好間屋,大頭妹有一袋玩具,趕唔切拎去郵局 (又唔想就咁丟咗佢)﹗之前 ONLINE SHOP都仲有 5-6箱貨,又唔想租個倉,之前聖誕新年叫大頭姨姨幫手得閒係 PAGE POST下賣下貨﹗呀...比我講到出公海,今日我其實想講下我間新屋嘅傢電架﹗

其實自從自己搬出嚟住,我同阿旺都未試過裝修架﹗第一間屋係灣仔,買嘅時候就係貪唔洗特別裝修,當時都無餘錢去裝修,只是簡簡單單買了少少傢俬就搬咗入去住﹗之後租樓就當然無裝修啦﹗今次終於有得自己裝修,原來無想像中興奮,因為樣樣都係$$$﹗

 因為 "覺得" 今次搬完,短期內都唔會再搬,所以就算有 BUDGET限制,用料上我地都有要求,當然唔可以太差﹗地磚用了意大利木紋地磚,人人見到都話靚呢﹗牆身就用咗立邦金裝抗甲醛淨味全效(竹炭配方)內牆乳膠漆...WAHAHAHHA...師傅問我地點解揀咗隻最貴嘅?﹗另外仲有好多電器﹗精選部份講下﹗

 首先第一樣就是 NOVA 無葉掛牆風扇﹗(多謝 NOVA 嘅贊助﹗)
我放咗係大頭妹/ 小丸子/ 工人姐姐間房,其實之前都 1516咗好耐,因為暫時大頭妹同小丸子仲係同我同阿旺一間房, 不過最後都係決定裝係小朋友/ 工人姐姐房,咁佢地夏天瞓晏覺嘅時候,就唔洗下下開冷氣,夏天嘅時候工人姐姐夜晚瞓覺又可以用﹗

其實佢可以坐枱,又可以掛起,不過當然掛起就慳啲位﹗
有小朋友用無扇葉風扇就當然安全啲啦﹗大人永遠唔明白點解小朋友咁鍾意玩風扇﹗另外嘅好處就係易清潔啦﹗
 

佢係日本樂天市場人氣熱賣產品, 日本設計,具備 CE 及 RoHS 認證及符合香港電氣產品(安全)規例 IEC 60335-2-80:2004 及電磁場 (EMF) 安全測試。 香港正式代理,正版正貨。已獲美國、歐洲、日本及韓國設計專利。耗電量比傳統風扇更低 (32W) 每小時僅用 0.032 度電 (以每度電 $1 計,只需 3.2 仙) 。
 http://www.nova-greenliving.com/products/nova-bfc-13

 嘩哈哈﹗睇下大頭妹同小丸子試用/ 玩﹗


另外就係煤氣三寶﹗
最後我地分開買,無買佢地啲套餐,阿旺話套餐啲款唔靚仔﹗

WOW...呢個抽油煙機真係 very good,個樣又靚仔,又好抽﹗最重要係易洗,我工人應該最開心﹗

另外就係煮食爐,呢個係唯一同套餐入面同款嘅﹗我鍾意佢有計時功能,配合埋我個高速煲煲湯真係 very good﹗唔怕工人姐姐唔記得熄火﹗

另外就係煤氣爐﹗我地揀咗薄身嘅,要成 $8xxx,呢款有多一個遙控開關,我地買個期岩岩 discount,仲平過無遙控個款﹗不過我地都覺得佢無舊式爐咁快熱,開水之後要好耐先有熱水,覺得有少少浪費食水﹗

就係呢個遙控啦﹗我地裝咗係 浴缸個邊,咁以後沖沖下涼想較水溫就唔洗行出浴缸啦﹗

仲有浴室寶,其實我地好懶,咩都叫師傅幫我地買,另一個牌子好似平少少,仲有野送﹗我地求祈叫師傅幫我地買 Panasonic﹗入伙時剛剛冬天,真是非常好用,依家小朋友冬天沖涼都唔怕冷親佢地,而且我覺得用完個通風都好咗﹗


仲有呢把吊扇燈﹗有小朋友係屋企,夏天長期都要開冷氣,有時都幾肉赤,而且成日吹冷氣,其實都唔健康,所以除咗 Nova把吊扇,我地係客廳都裝咗把吊扇燈﹗我地揀咗好耐,呢把我覺得都少少貴,要 $3xxx,不過佢唔開嘅時候,扇葉可以收埋,外型就 "醒目",所以我地最後都揀咗呢把﹗

我係灣仔 sunny lighting 買的,駱克道238-240號
上樓的

wahahah...想買好耐,最屋入伙終於買咗﹗

4 則留言:

  1. 浴室寶真係恩物, 冬天時有暖風, 潮濕時又可以吹下衣服, 真係偉大發明!!
    仲有Nova把吊扇, 好有興趣, 貴唔貴呢?? 有贊助又可以慳到少少錢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前見佢地寵物展做 promotion,好似唔洗淨$1000﹗

      刪除
  2. 有小朋友裝浴室寶係幾需要的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗呢幾日真係朝早起身刷牙洗面都開住佢呀﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...