2014年2月26日 星期三

小丸子@Jolly Kingdom - KinderGenius 3


自 從小丸子轉咗去 Jolly Kingdom 上 playgroup,原來 3個月以來,阿旺一次都無帶過佢上﹗想當年大頭妹差不多一半以上時間都是阿旺同佢上,所以佢又比我話佢 "偏心",佢就話是咁岩得岩橋,因為大頭妹返playgroup時,我陀住小丸子帶唔到大頭妹上,佢先多機會同大頭妹上之嘛。

 上完堂我都有問返阿旺上後感,佢覺得上堂嘅流程都唔錯。一開始有 10-15分鐘 warm up 時間,因為班房比較大 (依家租金貴,好多 playgroup嘅班房都好細),小丸子可以自己玩下滑梯﹑tunnel﹑彈彈波﹗

Warm up 完就大家坐定定上堂,老師會先教天氣,再教英文字﹑顏色﹗教顏色嘅時候,老師會倒晒啲顏色波波出嚟,叫小朋友自己去執,次次呢一 part佢地都好興奮﹗之後又會再坐底唱下歌,同用棋子學寫英文字,最後圍圈唱 good bye song﹗


成日都有人問我上 playgroup 有冇用 (可能見我帶 2個囡上得多)?﹗

初 初同大頭妹上嘅時候,我都有同一個問題,咁細個小朋友上 playgroup,其實學咩架?﹗係唔係真係學到野先?﹗其實正正係因為自己唔識教,亦唔知小朋友嘅發展,先要上 playgroup﹗如果自己係教師/ 幼兒教育工作者,好了解小朋友嘅發展,覺得自己教都ok,當然唔一定要上 playgroup啦﹗而且...依家歲幾人仔就要 interview幼稚園,唔上 playgroup學返 "一招半式",interview 時真係蝕低啲﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...