2014年2月28日 星期五

初試羅麥記

星期一阿旺要考試,我同大頭姨姨 2人世界去食羅麥記﹗其實想試好耐,之前 groupon 有半價 coupon,不過我地買唔到,見好多人去食﹗最近終於好似少返啲人,可以去試下啦﹗之前食過一次早餐,我見大頭妹同小丸子嘅 feedback都唔錯,尤其是小丸子,一個人食咗大半個餐,仲要自己食,小朋友會自己食...即是好味...

今次叫咗麵包焗豬扒飯同奶茶紅豆冰,其實仲想試下個芝士撈公仔麵,不過驚食唔晒,好彩無叫,我地 2個真係連一個麵包焗豬扒飯都食唔晒﹗

十大必食之一: 奶茶 紅豆冰 (可轉咖啡)
好味道呀,我平時唔太飲奶茶,不過呢度嘅奶茶又真係幾好飲﹗
跟飯 + $25,單點就 $35,不過其實唔係太食到紅豆,下次加 $9飲凍奶茶都可以了。

十大必食之一: 麵包焗豬扒飯
我之前經過見到以為係麵包雪糕 (pokka cafe個啲呢),原來...係焗豬扒飯﹗
呢個真係好好味﹗份量超大,我同大頭姨姨 share都食唔晒,我見好多人都無食個包,真是有少少浪費,其實個包都好好味﹗

個飯都唔錯架﹗好乾身﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...