2014年4月13日 星期日

大頭妹與小紅帽


HEHEHE...呢段對話係 facebook page貼過,不過唔知幾多睇我 blog的人有like我的facebook page,所以都係呢邊post一次﹗(實情是呃BLOG,不過今日是星期六,平時無出BLOG架嘛,所以呃唔晒啦﹗)

有一晚,我扮"大灰狼" 要食大頭妹 (小紅帽):
我: ROAAA!
大: 唔好食呀﹗唔好食呀﹗
我: 我係大灰狼,你係唔係小紅帽吖?
大: (點頭)
我: 係囉﹗我要食小紅帽﹗
.
.
.
大: 你食婆婆先啦﹗
我:
... (無言...你真係孝順...)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...