2014年4月24日 星期四

一家四口台北之旅- DAY 1 (下): 淡水

2014年 4月11日 (星期五)
行程: 香港- 台北機場- 台北車站- 北投- 北投春天- 淡水- 酒店

繼續我地的台北之旅﹗

在酒店 SETTLE DOWN之後,就出發去淡水啦﹗坐返酒店的 SHUTTLE BUS出北投,岩岩走車,要等大約 40分鐘,阿旺話寧願休息一陣,比大頭妹同小丸子飲下奶奶先,唔坐的士,所以大家記得睇 SHUTTLE BUS SCHEDULE (其實我想坐的士)﹗去到淡水都已經 5:00﹗我同阿旺都未食 LUNCH﹗哈哈哈﹗可以 "掃街" 啦﹗

其實我地今次又住返北投,除了想浸溫泉,其次就是阿旺對淡水的美食念念不忘﹗佢喜歡淡水多過士林夜市,佢覺得士林太熱鬧﹗其實我比較喜歡士林,一次過可以食晒台灣的美食,又有街行﹗

一上捷運小丸子又瞓咗,可能飲完奶奶,周生急 CALL﹗

淡水捷運站有我想食的 MISTER DONUT﹗開心開心﹗

今次唔去漁人碼頭啦﹗只是行行商店街﹗

上次沒有吃,今次試了炸榴槤,又幾好味喎﹗

唉...一陣又有人問我點解自己可以咁靚仔,我唔想同佢講野﹗

買了 2包阿婆鐡蛋,當買個原創啦﹗呢度一包要 NT$100,其他鋪只是 NT$65﹗

行去可口魚丸的時候,見到有大大大蛋糕,大頭妹係都話要買﹗

可口魚丸 $35...依然可口﹗真是好好味﹗

原本只是點了一碗,加一個包比大頭妹,但最後我地都是認不住買多一碗﹗

之後再去食淡水名物 - 阿給﹗呢間都好味喎﹗好味過我地上次去個間﹗

阿給 $35

肉丸 $35

佢個皮有少少似粉果,好QQ,都幾好味﹗

之後去買咗土耳其雪糕,原來...好難食...但大頭妹同小丸子就爭食到大打出手﹗


日落﹗

可以坐船去漁人碼頭,今次唔去啦﹗
大家有興趣,可以睇返上次個 BLOG啦﹗不過 3年前,可能都好唔同﹗
http://athena-joe.blogspot.hk/2011/05/day-1_7.html

阿旺另一樣念念不忘的小食,花枝燒,好可惜,今次已經唔好食...

佢話上次熱食超好味,凍食都仲好好味,今次就差咗好多﹗

3年前的一碗,明顯有好多香料,安慰自己講句...可以好多味精,所以好食啲呢﹗


沿路行返去經過見到 HELLO KITTY手信,不過當時 2個囡爭雪糕,無行入去睇﹗

HELLO KITTY的喜餅都有...HELLO KITTY真是無處不在﹗

返酒店前再買 MISTER DONUT﹗

之前發現唔見咗沖奶用的熱水壺,行返去 STARBUCKS睇下有冇,點知有呀...不過好貴﹗最後買了一隻 TAIPEI ESPRESSO 杯就走人﹗

對面開了一個新商場 (記憶中上次唔見),好似都好熱鬧,不過好攰啦﹗要返酒店休息下啦﹗

返到北投站,車站入面有間類似 "爭鮮" 的壽司鋪,買咗幾件返酒店,以防萬一。春天酒店要出返去北投要坐 SHUTTLE,都唔係太方便﹗

買了一支雪條,但原來酒店個雪櫃無冰格...本來仲想浸完溫泉後食...

好好味呀﹗點解香港唔見架﹗

浸完溫泉一整食壽司﹗

個個大蛋糕 NT$130,最後只是食咗少少...真浪費...

之後 2姐妹竟然玩 "掉銀仔",要掉入個衣架的三角形入面...小朋友真是咩都可以玩一餐﹗

我地台北之旅的第一天就完結啦﹗多謝大家觀看﹗

大家 LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗


6 則留言:

  1. "一陣又有人問我點解自己可以咁靚仔".....................我老公成日都係咁講, 救命..... -__-

    回覆刪除
  2. 請問森永支雪糕係乜野味?

    回覆刪除
  3. 你哋都食咗好多地道小食喎,咁多樣小食,你至鍾意邊樣呀?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...