2014年4月4日 星期五

大頭妹唱兒歌

病咗 2個星期,無幫大頭妹溫書,原來係學校學咗新兒歌﹗自己個囡,唱咩都咁可愛﹗HEHEHEH...有小朋友嘅一定認同﹗

其實唱得唔係好好架咋﹗我出返個字幕比大家﹗如果唔係...一定唔明...

小小公園,花兒開了。
紅花﹑白花﹑紫花,開。
小小公園,花兒開了。
美麗花兒,朵朵開。



其實大頭妹轉咗國際班大半年,都唔係太見佢講普通話,不過見佢就明明地,有時依家睇 DISNEY JUNIOR,會開普通話,佢會話佢地個老師話﹗英文就好少少,見佢唔知點解最近同工人姐姐講英文,但其實工人姐姐同佢講廣東話,可能之前我叫佢叫我做野要同我講英文,咁佢叫得工人姐姐,通常都是叫姐姐比水/ 碗/ 匙/ 叉佢,所以同工人姐姐講英文囉﹗


大家 like 咗我地嘅 facebook page未呀?﹗未就記得快啲 like啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...