2016年3月17日 星期四

大頭妹幼稚園K3觀課日

2016年3月10日 (星期四)
今年轉咗幼稚園,之前的幼稚園沒有觀課,所以今次是我第一次觀課,大頭妹都好期待,我自己都一樣!

其實觀課真是可以好好了解小朋友係學校的表現,就算家長日,都是老師講小朋友的表現,唔夠觀課來得真實。

先講講流程,首先是早會,會唱歌、祈禱、叫口號,我經過其他級的時候(其他樓層),見到小丸子個一級練習運動會的打氣表演。

之後就入班房,30人一班會分2組,一組上英文,一組上普通話,每組有2個老師,即是大約1對7。今期教錢的概念,英文堂都同錢有關,例如估下豬仔錢箱入面有幾多錢。全程大頭妹都坐定定,唔會舉手答問題,直到老師問一題:一個細個一的數?即是「零」,大頭妹就有舉手,我估佢係極度怕錯。

然後上普通話課,都是以遊戲形式上,今期教文具,仲有量詞,好似是一把剪刀、二枝鉛筆、三塊橡皮。好欣賞所有小朋友都好積極答問題同參與...老師都會要求所有小朋友回答,大頭妹唯一舉過一次手,就是老師問:頭先邊個未答過問題呀?我有少少想暈低的感覺!真是咁怕答問題?見佢出去又做到,老師話要三塊橡皮,佢要係枱面拎返岩的數量同物件。但有一樣野要讚,落堂時佢是第一個主動幫老師收地墊的﹗

上完語文就是班主任的堂,見有教讀字,有睇片,有討論,課堂好充實!之前老師都講過幾次,大頭妹上堂好乖,但好少參與,今日親眼所見,我囡真是完全木頭人一樣,就算佢無舉手,老師都專登問佢問題,佢都是答得半句。

呢個時候是茶點,我地家長就聽升小適應講座,原來6月份就會是小一適應月,會模擬小一上課的模式,課程會跟返小學部、要抄手冊、班房的坐位會好似小學一人一枱、有小息可自由活動,要自己帶茶點同水、重點是會試默書啦!老師都比咗啲課程內容我地睇,都還可以啦,當然深過依家啦!

最後睇佢地上自選學習,延續學錢的概念,探索區玩打工遊戲,叫佢地做會計,要不停計數(偷笑),然後計完一張去老闆度出糧,玩具錢 $5。然後有銀行,個職員又是坐係度計數,同埋啲同學出完量又去佢度入錢。其他仲有宗教區、語文區、英文區、幻想區。

唉...到底點樣先可以鼓勵佢主動舉手答問題呢?﹗我要再慢慢同佢傾下﹗


去觀課,老師千叮萬囑唔好影相,我好乖啦﹗真是無影﹗放返張佢地去運動會的相﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...