2016年3月8日 星期二

大頭妹【幼稚園K3功課】

以前我聽到人地話 K3的小朋友要做『剪報』﹑『週記』,我覺得好不可思議?﹗K3的小朋友就有能力做到?﹗K1下學期/ K2上學期先開始學寫字,K3就要自己作文啦?﹗到大頭妹升上 K3,我終於見證呢件神奇的事情啦﹗

通常我會叫大頭妹自己諗 "題材",咁佢依家都可以自己作到 2-3句,通常都是以 『我覺得很開心』做結尾﹗咁我就再幫佢改到通順啲,但唔改佢原意,又盡量要佢自己寫,即是好似讀默咁,我讀佢寫,真是提完都寫唔出,先寫比佢睇,最初是我同佢一齊構思之後,我成篇寫出嚟比佢照抄,不過唔比佢抄呢,時間上用耐咗,依家都要 30分鐘先做完一份週記。



K3下學期,學習記錄就由畫圖,變成用文字表達,變相是做日記。其實我覺得佢地要做學習記錄係幾好,因為我地家長每日都要問下佢地個日係學校發生過咩事,佢地係學校每日有 20分鐘自己分組學習,之後要記錄返,有語文﹑英文﹑幻想 (類似常識,但有時係做運動/ 玩遊戲)﹑宗教 4個 AREA。大頭妹最鐘意英文區啦﹗今期佢地幻想區好得意,玩打工遊戲,要打工然後有錢,仲有本存摺,之後仲有一張買野的紙,可以用 "錢",係張紙圈自己買既野。

下學期開始要做閱讀理解,其實我都覺得幾深下,睇下第 2條的答案 D "是以上皆是",小朋友見到 A/ B/ C 岩就圈架啦,仲點會見到 "以上皆是"。

我叫大頭妹讀一次比我聽,字上有點點的都唔識讀,不過已經比 K3上學期開學時好好多,我之前試過買一本升小一習作,一篇閱讀理解,所有 "關鍵字" 都唔識。今次大頭妹除咗錯咗第 2題,其他都識自己做,不過前題係我教佢讀咗一次。


由重英文的幼稚園轉到去重中文的幼稚園,一定會辛苦啲啦﹗不過都當係早少少預備升小一,為升小一做好預備﹗聽聞小一的中文好鬼深,仲要普教中,依家要比心機,努力加油啦﹗

大家 like咗我地的 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...