2016年3月11日 星期五

美味邊爐【滾得盞】@20160128



咦?﹗可能真是太忙啦﹗想睇返呢篇 blog 時,先發現...原來仲係草稿夾?﹗哈哈哈﹗新年前約咗媽媽朋友一齊打邊爐當團年,地點是天后的【滾得盞】,食物質素都唔錯,價錢都適中唔太貴﹗下次有機會要同阿旺試下,不過 2個人打邊爐,又唔食得好多野﹗都是同一大班朋友一齊打開心啲﹗

我點的醉雞鍋,朋友話覺得唔夠醉﹗

呢度啲牛牛好正呀﹗

醉雞鍋的醉雞,不過我地全女班,都無咩人食﹗

芝士丸?﹗唔記得咗﹗


豬腩片好好味﹗

鮑魚...其實用來打邊爐...麻麻地﹗

我唔食魚...所以以下 2樣都 no comment。


呢度的新鮮蝦好味過醉蝦,唔知點解醉蝦啲肉好似梅梅地。

花甲...餐廳應該已經預先飛水...所以...唔好味﹗

響鈴是近年打邊爐必定要有的食物之一﹗

魚皮好搶手﹗

剛好有媽媽生日,可以試下東海堂新出的蛋糕,都幾好味呀﹗平時大頭妹唔比我買朱古力蛋糕以外的蛋糕...所以我無得試新野啦﹗

個蛋糕都有好多層﹗

過咗一個開心的晚上,我一直朋友唔多,好開心...反而有咗個囡之後,識多好多媽媽朋友﹗

大家 like 咗我地個 faceboook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...