2016年7月28日 星期四

傻夫婦九州親子之旅 DAY 4 【晚餐: 大東園】



2016年 7月 13日 (星期三)

【大東園】是今次行程的重點晚餐之一,原本是安排在第 2晚,因為如果好食,可以再 ENCORE,但因為要去睇熊本熊,所以要改係第 4晚食,之前一日叫酒店的職員打去幫我地訂枱,去到又唔算 FULL (上網睇話要排隊)。另外,都想提下帶小朋友的家庭,日本唔係全部餐廳禁煙,所以訂枱時最好加多句 NON SMOKING,睇下有冇機會安排到,餐廳今次就安排了一張 "自成一角" 的位置比我地,都唔錯,又唔怕大頭小丸嘈到人﹗

"自成一角" 的位置﹗

原來想點『宴席料理』,但店員用非常有限的英文,加大量日文表示,宴席料理的份量好少,另外有 2-3人的拼盤,份量會大啲。最後乖乖聽話點了一個主要有牛,另有少少內臟的拼盤,打算睇完覺得邊樣好味就再點﹗最後我用日文同店員講要『水』,佢一聽到我講日文就好開心,不過我的日文,就只是夠我叫杯水﹗哈哈哈﹗佢開心得太早了﹗

一上枱真是心心眼,日本人就是有本事做到上枱個碟同 MENU SHOW 出嚟既是一樣﹗拼盤有: 牛肋骨﹑肉眼﹑牛舌﹑牛腸﹑牛肚﹗食完燒牛腸之後,阿旺愛上咗,原本我叫佢食『牛腸鍋』,佢話唔食,結果食完燒牛腸話聽日最後一晚去食牛腸鍋,佢話牛腸是『福岡男人的浪漫』﹗
 


牛舌好味,小丸子都有食。

食完個拼盤覺得肉眼好味,額外點了唔記得平定貴的一款,都是 1200-1800 YEN 之間。

食好少少,點了一塊和牛排,都是 2800 YEN,算是餐牌中『中價』,平的 1600 YEN 都有,貴的都是 3600 YEN。

和牛就是唔同啲﹗

2個小朋友食得好開心﹗

小丸子仲食到等唔切,話要生食牛肉﹗天呀﹗到底我是不是生了一個『野人』?﹗之前一晚已經生吞了一碗生雞蛋﹗(有片有真相)


牛牛的 MENU。
 

大東園後面就即櫛田神社,唔知係唔係因為第2日就是『博多祗園山笠祭』追山,所以夜晚 10:00幾神社都仲開門,不過因為我地唔參拜,所以都無謂夜嘛嘛 "運吉"。


呢個小朋友講大話唔眨眼,明明是酒店的,佢話係佢整嚟送比我架喎﹗

飯後甜品,重點是有個男人結婚 8年,都仲肯幫我切生果,仲切到一粒粒比我食﹗

以前去日本,每次食燒肉放題,都有個問號,如果我用同一個價錢,出去散叫,會唔會更加正呢?﹗今次終於有答案啦﹗係會既﹗而且食飽飽都仲平過放題﹗今餐食咗大約 1萬 yen 多少少,絕對物超所價﹗推介﹗

【焼肉・冷麵大東園】

 

https://www.facebook.com/hakata.daitoen/
http://tabelog.com/tw/fukuoka/A4001/A400101/40001664/


大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗

2 則留言:

  1. 無...其實佢有少少眼訓,佢訓之前一定要食飽,所以好心急,佢當時已經食咗幾舊牛加半碗飯,一定唔係肚餓...

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...