2016年7月21日 星期四

靚媽日記@May 2016



唉﹗點解一個月一篇都寫唔到,我都是做唔成 beauty blogger 架啦﹗6月好似已經好少影相了,7月再努力!事實上,今年 blog 量大減,希望下半年會有改善啦﹗

帶小丸子去表演,平時唔化妝架啦!寫返靚媽日記先係咁意化個淡妝!

帶大頭妹去比賽,都是平時就唔化妝架,今次化少少啦﹗其實都是大頭妹生日,加母親節﹗

買了新唇膏即刻用!YSL #41﹗

試下一個小 smoky 去襯返支唇膏,又真是唔錯!

就是這支新買的YSL #41,好glossy,但又唔算好似甩色,是最近常用的唇膏。


是日去飲!

上年東京買回來的﹗

又是這件10年前的 twin set,當年好鍾意,到現在都好鍾意,阿旺求婚個日,我就是著這件。

是日拍攝「沒有起跑線」,已經覺得自己好重手,出鏡仍然是一個肥師奶。

又是N年前的one piece。

大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...