2016年9月12日 星期一

大頭妹上小學了

呢度有幾多人係由大頭妹出世睇到依家架?﹗真是好感激大家陪住大頭妹成長﹗今年終於入小學,算是人生另一個階段﹗

開咗學都一星期有多,暫時都適應得唔錯,大頭妹學校是半日制 (都是個句,大家心知邊間 ok,唔洗幫我開名),所以適應上其實唔難,開學頭 3日先返得 2個鐘,返而小丸子得一日適應,返得仲長時間過家姐﹗

開學第一日,大頭妹已經同我講,小學老師同幼稚園老師好唔同,佢話小學老師好惡,哈哈哈,我同佢講,因為小學老師一個人要照顧 30個小朋友,幼稚園老師照顧 15個,所以佢一定要嚴格一啲,唔係好難睇實啲學生,而且老師惡,就好似媽媽咁,媽媽都惡,但唔代表媽媽唔惜你,老師都一樣﹗佢好滿意我個答案, 之後無再話老師惡啦﹗

我大約睇晒佢小一啲課本,中文比我想像中好少少,起初都唔算難,學校是普教中,有晒音標,大頭妹反而會識讀,以前幼稚園是國際班,之後幼稚園亦都有教,知道學校係普教中,亦提早報咗公文中,學普通話拼音,不過默書就難講啦。英文我就唔擔心,可能是默書要串下字,平時認字應該無問題,小一唔知會唔會教 grammar,今個學期會留意一下,自己得閒陪佢睇故事書時教下佢簡單的 grammar。數學就比我想像中深少少,而且聽講除咗跟書教,額外的工作紙才是重點,不過我估大頭妹應該都應付到,平時教佢數學,佢都算易明,有日仲自己問我乖除數,話做加減數做到好悶。睇晒全部反而覺得常識最有挑戰性,同佢預習時,都幾多字都唔識讀,畢竟中文認字是大頭妹的弱項,睇嚟重點始終都是中文。

 大頭妹: 我是小一生啦﹗大家多多指教﹗




大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...