2016年9月9日 星期五

海洋公園全新推出【海洋快證】試玩報告﹗﹗



2016年 8月 27日 (星期六)

首先要多謝海洋公園的公關,邀請我地一家優先試用海洋公園新出的 『海洋快證』,到底『海洋快證』是咩東東?﹗等我話比你知啦﹗依家只需要 $150買張「海洋快證」(大小同價)大家就可以自選  7次特快通行服務,咁當然就應該揀平時排隊排最耐的遊戲/ 設施啦﹗可以慳返唔少排隊時間,有多啲時間玩,尤其帶住老人家同小朋友,真是玩得舒服好多﹗

「海洋快證」適用於下列設有特快通行服務之機動遊戲及設施:
  • 海濱樂園登山纜車站 (單程)
  • 高峰樂園登山纜車站 (單程)
  • 海洋列車海濱站 (單程)
  • 海洋列車高峰站 (單程)
  • 水戰大激鬥(新)
  • 海洋奇觀
  • 南極奇觀
  • 極地時速
  • 動感快車
  • 摩天巨輪
  • 熱帶激流
  • 瘋狂過山車
  • 越礦飛車
  • 尋鯊探秘
  • 滑浪飛船
  • 極速之旅
今日襯暑假的尾聲,我就約埋爺爺嫲嫲同大頭妹小丸子一齊去海洋公園玩﹗第一站大頭妹竟然話想 shopping﹗不過大頭妹只是 window shopping,佢好乖從來都唔會扭計買野 (#曲線讚自己教得好)。

古古惑惑拎住個筆盒,不過其實小丸子都好乖,我話唔買,佢通常都會自己放底,係有時扭買食既野,就會唔放手...

第一站是 『夏水禮』,出 blog 之時,已經完咗,明年請早啦﹗真是好好玩﹗

中間發生咗一件事我覺得小丸子大個咗乖咗,話說玩的時候,小丸子同一個小朋友相撞,小朋友跌低咗,我過去睇下大家都無事,小朋友都起身自己玩,小丸子竟然喊,比著佢以前,完全唔會理人,我覺得佢依家起碼會知自己跑撞到人係唔岩。

玩泡泡...完全是小朋友的最愛﹗

其實我覺得大頭妹大個咗都大膽咗,以前好多野都唔會試。

之後去睇天上皇者 show,好好睇,講環保,好岩帶小朋友睇,佢地會睇到好肉緊。

之後食個 lunch 差差電。


去兒童皇國玩啦﹗

玩完就梗係要用下我地張『海洋快證』,呵呵呵,第一次坐纜車完全唔洗排﹗

再用『海洋快證』去摩天巨輪﹑再睇尋鯊探秘﹑南極奇觀,完全唔洗排隊,真是慳返好多時間﹗

一早 book 咗冰極餐廳,因為阿旺過幾日就生日,當慶祝生日啦﹗

原來冰極餐廳又同海龍王餐廳唔同,上次去海龍王餐廳,真是樣樣都小巧精緻,我記得意粉類,真是得一注仔,今次冰極餐廳價錢差不多,但原來樣樣大大份﹗

 點了一個煙三文魚火腿雞肉什菜沙律,都幾好味,都算足料,而且什菜唔止有沙律菜,仲有蘑菇﹑三色椒﹑青瓜﹑蕃茄﹗

點了 2個意粉都是要 family size...結果真是勁大碟,好彩個 staff 提我地,唔係我仲想繼續點﹗

肉醬意粉麻麻地,我記得海龍王餐廳個肉醬意粉幾好味,呢度可能是雞肉,好似差咁少少。

反而個帶子carbonara 就好好味﹗小丸子極速食咗 2碗﹗

叫一個 main course/ 意粉,可加 $28 要一杯橙汁﹗

唔記得叫咩名,有菠蘿汁檸檬汁咁,酸酸甜甜幾好味﹗

爸爸生日快樂呀﹗

一邊食一邊睇企鵝,不過唔知係唔係夜啦,啲企鵝唔係好郁,所以如果真是以 view 計,又真是海龍王餐廳略勝一籌,不過記得早啲訂枱﹗

哈哈哈...岩岩好遮晒啲企鵝﹗

最後當然唔少得去海洋奇觀﹗


今日仲睇埋個表演先走,原來好精彩﹗

海洋
http://www.oceanpark.com.hk/tc/park-information/news/new-ocean-fastrack-less-queues-more-fun?ref=hp-promo
價錢 : HK$150 (成人與小童同價)
購買地點:公園入口處票務部、歷奇百貨、北極購物村、熱帶雨林禮品店、海洋金銀島

網上購買:https://ticketing.oceanpark.com.hk/oceanpark/b2c/index.cfm/fastrack

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...