2016年9月6日 星期二

護足童鞋新體驗【Motion Picture】




早前帶大頭妹同小丸子去 Motion Picture 係 太古城 Apita 的 counter 做足部測試,其實我自己就第一次接觸 Motion Picture 這個品牌,原來 Motion Picture 一向都做開童裝,已經有成 30幾年歷史,係永安百貨/ Mothercare 都有銷售點,最近就同國際級的脊醫共同研制時尚的護腳童鞋 Motion Picture護腳童鞋的特點是內層同鞋墊都是真皮製造,鞋墊足弓的設計,好似枕頭咁柔軟舒適咁承托對腳,而且仲得到「中港澳脊醫學會」認證,確保足部和脊椎的健康安全發展,甚至患有輕度扁平足的兒童均適用。

 
小丸子先做足部測試,其實未做之前,我都覺得佢有少少扁平足,唔知係唔係佢肥肥地,腳板底都多肉?﹗

做完之後...果然係...無咩足弓位﹗其實阿旺都有扁平足,都有可能係遺傳到﹗不過職員話小丸子 4歲仲細,都可以慢慢改善﹗

之後到大頭妹﹗

比小丸子好少少,足弓位比小丸子較明顯。

比大頭妹同小丸子試下,大頭妹話超級舒服﹗我即場用手摸過不同的牌子,個鞋墊位真是特別舒服,我有問店員,原來是因為佢地連鞋墊都是真皮,所以特別軟熟﹗


以護腳返學鞋來講,我覺得 Motion Picture 算是好多款選擇﹗


除咗返學鞋,其實仲有去街款,今季的 Summer Jelly 系列,足以令媽媽破產﹗﹗﹗
一共有六種顏色: 白﹑螢光粉紅﹑橙﹑黃﹑藍﹑粉紫,小童碼 26-36 號,仲有同色系大人尺寸36-40 號,岩晒親子裝控的媽媽﹗﹗﹗


 我最愛就是親子裝啦﹗對鞋仲要好舒服呢﹗

小朋友返學著足全日,一對舒適的返學鞋真是好重要,大頭妹好聽話咁揀咗返學鞋!




小丸子就一向都貪靚,我一早已經估到佢唔會揀返學鞋,佢真是一去到就揀咗對粉紫的 Summer Jelly﹗


如果想為小朋友做足部測試,可向Motion picture查詢:3188 9110/ 2396 0739現在多種鞋款也有優惠,有興趣可以去睇下!

銷售點: https://goo.gl/5PHtJe

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...