2016年9月30日 星期五

最近



最近...又失蹤了一個星期,大頭妹升上小一之後,我真是好忙好忙,今年目標是『善用時間』,希望可以做到 『Work Hard Play Hard』!再加上我自己夜晚煲韓劇月,之前一口氣追晒 Doctors﹑任意依戀﹑W 兩個世界 (我都覺得自己好厲害﹗),依家好少少得返一套步步驚心:麗 (但搞到我一套要睇 3-4次先等到下一星期)...哈哈...可以想像我有幾忙...哈哈哈﹗

平時的日程是這樣的:
6:30 落校車
6:30-6:45 食茶點,輕鬆傾下計
6:45-7:00 沖涼
7:00-7:30 做功課 (9月份的功課量,暫時都可以 30分鐘之內完成)
7:30-8:15 晚餐
8:15-8:30 休息
8:30-10:00 做功課/ 溫習/ 練琴
10:00-10:30 陪玩時間: 睇故事書/ 玩 board game/ card game
10:30 訓覺

其實盡量想10:00前訓,但發現佢地2個好少10:00就訓得著,所以就由得佢地,反正返下午班,早上可以訓到自然醒,不過佢地通常8:00都起身,都有 9個多小時睡眠。

大頭妹學校暫時未開始默書,仍然十分 happy,不過岩岩開完家長會,知道10月份就應該嚟料,會開始中英文默書﹑小測﹑評估﹑仲有大量網上功課 (可做可唔做),我相信以大頭妹的中文程度,中默...應該都...幾有挑戰性,我自己到目前好滿意自己的表現,教功課時都算心平氣和,大概是大頭妹其實都進步了很多,不用我太勞氣。

反而是小丸子,有時真是覺得對佢唔住,成日唔記得叫佢做功課,通常都是搞掂晒大頭妹先記得佢,搞到佢有時好夜先做功課,好彩小丸子同大頭妹完全相反,佢做功課非常快,字體就...肉酸啲,好彩暫時都是寫好簡易的字,學校都算是循序漸進。


大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...