2016年9月1日 星期四

靚靚親子鞋【Petty Ballerinas】



哈哈﹗呢度有冇『親子裝控』?﹗我自己平時都好鍾意同大頭妹小丸子親子裝一下,感覺好似特別 sweet,但成日都覺得好難買到靚靚斯文款的親子鞋,波鞋就比較容易,應該話係一定有就真﹗最近終於比我係灣仔搵到一間 【Petty Ballerinas】,唔單止有靚靚的大人 ballerinas (當然仲有其他鞋款﹗),仲有靚靚的小朋友 ballerinas,可以齊齊揀返對襯返個親子裝,岩晒我呢啲親子裝控﹗

呢對粉紅 x 黑好優雅﹗

呢對桃紅色就好易襯,就算著牛仔褲著都好靚﹗

秋冬特別流行動物 pattern﹗嘩﹗對對都咁靚,真是唔知揀邊對好﹗

最後我地的選擇係...登登﹗

岩岩都好襯大頭妹條粉紅色裙﹗



小丸子...就家姐揀咩佢揀咩...有時阿旺覺得佢蝦家姐,我反而覺得佢係 "仰慕" 家姐﹗

Swarovski 系列真是好靚,閃得來好高貴,唔會俗氣﹗價錢對我嚟講,就有少少貴﹗

真是好靚...睇下 Sammi 的示範﹗


平實的 ballerina款,就永無出錯﹗

其實對對都好靚,真是好難揀﹗

哈哈哈...所以最後...last minutes...sales都幫我 pack 好之際...我忽然...轉軚﹗

見到個 "LOVE" 字,真是令我一見鍾情﹗


 紅鞋子幾時都咁得我歡心﹗



後記: 真是好耐都無返灣仔,利東街真是唔同晒 (即是以前喜帖街),我以為自己好似去咗外國咁,外國人多過香港人,環境都靚咗,我覺得自己好似忽然變咗做遊客﹗

【Petty Ballerinas】
地址:香港灣仔皇后大道東200號利東街地下G26A舖
電話: 2725 3055
營業時間: 12:00 – 22:00

Facebook: https://www.facebook.com/PrettyBallerinasHK/

大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...