2016年11月21日 星期一

靚媽好物推介: BIO ESSENCE DEEP EXFOLIATING GEL

其實我呢幾年的皮膚都麻麻地,之前有睇過皮膚科醫生,佢話我可能是賀爾蒙問題,所以角質層好厚,油脂分泌旺盛。做 facial 時,美容師簡單講就是如果正常人有 5-6層死皮,我就可能有 15-20層,所以之後我就好努力去死皮,除咗定時上美容院做 peeling ,自己係屋企都動手去死皮,發現暗瘡的問題,真是有改善,依家雖然講唔上白滑,暗粒都仍然有,但都叫做見得人囉﹗

最近比我試到一隻幾好用又唔貴的,係度介紹一下﹗BIO ESSENCE 的 DEEP EXFOLIATING GEL,我覺得效果都幾好,用完有肉眼見到的分別,我個次用完問阿旺,點呀?﹗用完有冇似『鍾嘉欣』呀 (代言人)?﹗阿旺好衰咁話,一定似啦﹗咁佢用完咪似『吳尊』?﹗哈哈,一個代言人,兩個效果,又幾好喎﹗

我之前用開呢款是化妝老師幫我買,但要等佢開 "團購",所以我一直好珍而重之咁用,尤其依家用淨少少,其實佢同 BIO ESSENCE 有啲似,我覺得佢無 BIO ESSENCE 咁刺激皮膚。


呢隻 INNISFREE wine peeling jelly softener 就好方便,好似爽膚水咁用,倒落綿花再直接抹。

隔日早上就用 Clarins Gentle Exfoliating Cleaner。


大家 Like咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗







沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...