2016年11月9日 星期三

大頭妹升小大作戰-第三回



2016年 10月17日 (星期六)

哈哈﹗寫返成年前的 blog,上年無寫,因為影得一張相,影到個學校名,當時驚敏感,所以無寫到。依家一年過去,大頭妹都上埋小學,就唔洗驚啦﹗

驚啲咩?﹗驚講錯野,驚學校覺得我地唔係放佢第一位,總之...萬事小心,依家 facebook 咁流行,大家有咩都係 facebook 講,世界咁細,有時可能學校老師都會睇到你個 facebook,你考完話學校安排差﹑其實自己心儀另一間﹑考嚟當水泡...如果老師睇到...你估仲有冇行?﹗呵呵﹗我依家寫就梗係輕鬆啦﹗﹗﹗

我當初都是報咗 5間學校,說實話當中 4間都咁鍾意,各有各好,是但一間收咗我個囡,我都好開心,哈哈,最後 2間 waiting,2間 rejected,唯一九龍區的一間最終無去見,我以為自己幼稚園的小學會終於收到 offer letter,但原來自行得咗,私小就唔會再比 offer,都好公平,所以最後大頭妹考 4間 4間都失敗﹗

結論係?﹗如果真是有心讀私/直小學,一是就要操到個小朋友好 fit (我知好多家長唔讚成),一是就報多幾間 (好是好多人話報得多就是怪獸家長)?﹗再唔係就...考間有小學的幼稚園囉 (好似最實際)﹗

大家 Like咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...