2016年11月24日 星期四

星期日的新選擇【潮人飯堂】

星期日大頭妹同小丸子要去坑口跳芭蕾舞,我同阿旺成日都要四圍遊蕩個半小時等佢地落堂,有次無意中聽到幾個婆婆話商場入面的【潮人飯堂】好好味,又鵝片﹑又蠔餅﹑又蠔仔粥,聽到我鬼咁肚餓,接完女就即刻去試下﹗哈哈...婆婆果然無介紹錯 (其實人地唔係介紹我囉,人地自己傾計,我偷聽到啫),真是幾好味﹗

無叫鵝片,叫咗鵝件,因為中午有特價,我記得好似 $68,都幾抵食﹗

蠔餅大大塊先 $58,雖然好好味,不過真是好好好熱氣﹗哈哈哈...下次如果都係得我同阿旺 2個大人,我都唔敢再叫﹗

叫咗碗鳥東比 2個女食,味道都唔錯﹗

其他點心其實都 ok﹗



整體水準唔錯,下次有機會再食,不過通常大頭妹都會話要食通粉﹗

大家 Like咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...