2017年7月29日 星期六

大頭小丸廚房『菜肉餃子』



又是大頭小丸廚房時間,我打算定期同 2個女一齊玩下煮飯仔,大家有冇啲咩建議?﹗有咩岩同小朋友一齊入廚煮呢?﹗今次我地就整『菜肉餃子』﹗小朋友有得攪下豬肉,又有得包餃子應該好開心﹗有睇我地 live 的朋友應該都知,當日小丸子非常 HIGH﹗

材料其實好簡單,就是免治豬肉﹑旺菜,同餃子皮,餃子皮是先一日叫工人姐姐去街市買,其實超市都會有,我之前都包過,會比較薄身,我自己都鍾意街市新鮮個啲﹗

首先就要預備個餡,先醃豬肉,都是少少豉油﹑糖﹑胡椒粉﹑麻油﹑生粉咁囉﹗同一時間就可以切菜,再加入少少鹽,等 15分鐘,去除水份之後,就可以加入豬肉混合啦﹗

呵呵呵﹗首先就當然是媽媽我示範一次點包先啦﹗

不過兩個女都好似無咩煮食天份,都是似玩的多,但是有得玩又有得食,都唔錯吖﹗

起初都好正常,後來越來越失控,好彩最後都成功包好晒 40隻餃子﹗

登登﹗大功告成﹗


好彩煮起都無散晒﹗今次用新鮮的餃子皮,會比較容易包﹗


睇下小丸子食得幾滋味﹗

 下次打算同佢地一齊整 blueberry cheese cake,大家記得留意啦﹗

大家 LIKE 咗我地個 Facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...