2017年7月11日 星期二

小丸子【KISS THE SMARTEST DNA 測試】

5月尾的時候,同小丸子做咗個 DNA測試【KISS THE SMARTEST 全面基本測試】,測試包括: 母乳智商反應﹑語言﹑音樂﹑數學﹑閱讀﹑學習天份﹑專注力﹑交際能力﹑高脂食物對於身體肥胖的測試和遺傳過敏性濕疹測試,總共 10項的天賦﹑性格﹑體質的測試﹗原本應該是 2個星期左右就可以拎報告,點知遇著 8號風球,之後又大頭妹考試,所以去到 6月尾先攞到報告啦﹗哈哈﹗真是等得我好心急,連我工人姐姐都問咗我幾次,佢話成日覺得妹妹好聰明,不過其實呢份報告就唔係睇 IQ的﹗

其實早係小丸子 3歲的時候就做過『學習型分析』,透過家長的問卷﹑再觀察小朋友的行為,睇下小朋友屬於邊種學習型,從而找出比較適合的學習模式 (視覺﹑聽覺﹑手動觸感)。之後上年 4歲時,又做過『皮紋分析』,有人話唔科學,好似去睇掌咁 ﹗今次 DNA測試,我視為『終極』測試啦﹗其實 DNA 測試係外國都好流行,最初主要用係醫學上,例如: 癌症﹑心血管遺傳病上,再慢慢用係測試天賦﹑性格上,所以可以話係絕對科學。

先講下流程,我事先已經問得好清楚,DNA測試係以口腔細胞作為化驗樣本,絕對唔洗抽血既,只需要用所提供的口腔棒,係口腔內來回擦拭打圈就可以。我揀咗係屋企進行抽樣,咁小朋友無咁緊張,又慳時間。

今次幫小丸子做抽樣的是黃博士, 黃博士好有經驗,同小丸子傾下計,叫佢數下 123﹑唱下歌就成功抽於樣本。



完成測試後大約 2-3星期就可以攞報告,博士級的專家會講解返報告的每一個細項,之後仲會建議返點樣計畫一下小朋友的教育﹑興趣培養﹑醫療健康﹗

簡單講下小丸子份報告,報告話小丸子的母乳智商反應非常好,即是飲母乳對小丸子的智商有正面幫助,好彩我當年都餵咗小丸子 6個月,頭 3個月是全母乳,無加奶粉。另外,語言﹑數學﹑學習天份﹑交際能力都強,而我最擔心的專注力,都係正常的水平﹗有一個好好笑的,唯一一個『紅色』是『高脂食物對於身體肥胖的測試』,呵呵呵﹗即是食高脂食物會比一般人易肥,咁睇嚟我真是要好小心小丸子的飲食啦﹗

另外,好認同黃博士所講,做 DNA 測驗,只是比機會家長早點了解小朋友的特質,並不是話做完小朋友好有天份,咁唔洗理佢架啦,天才嘛﹗又或者是做完發現小朋友無咩天份,咁又唔洗理佢啦,無得救架啦﹗而是希望家長,可以好好利用測驗的結果,好好培養小朋友,例如小丸子語言天份好,可以細細個多啲接觸外語,又或者比較適合讀兩文三語的幼稚園/ 小學﹔數學天份好,可以上數學方面的興趣班,學得好啲,可能可以提高個人自信心﹔交際能力強,可以參加一啲制服團隊,多接觸人,提升人際關係﹗


如果大家有興趣知多啲,可以 click 入以下網址睇下﹗
Lifecode Kids:
Website: http://kids.lifecode.com.hk/
Facebook:

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...